جمعه دهم فروردین ماه

برندگان و بازندگان نیمه اول فصل NBAدرکنار هم

در آستانه نیمه دوم فصل NBA ، زمان مناسبی است که بتوانیم از نیمه اول وضعیت همه چیز را بررسی کنیم.

در آستانه نیمه دوم فصل NBA ، زمان مناسبی است که بتوانیم از نیمه اول وضعیت همه چیز را بررسی کنیم.

تاکنون در میان همه گیری کرونا، یک فصل غیرقابل پیش بینی بوده است. بیش از 30 بازی به دلیل پروتکل های ایمنی و بهداشتی به تعویق افتاده است. کمبود طرفدار  و تماشاچی هم می تواند تجربه ناخوشایند را ایجاد کند. فصل کوتاه فصل ، برنامه فشرده شده و زمان کمی برای تمرین باعث شده است که یک بازی سبک وار انجام شود.

بنابراین بعد بازی ستاره ها و چند روز تعطیلی برای استراحت و آماده شدن برای مرحله پلی آف ، نگاهی به برندگان و بازندگان نیمه اول فصل NBA خواهیم انداخت:

برنده: جوئل امبیید برای چهار سال اول زندگی حرفه ای اش ما را دلزده کرد. همانطور که او سه بار در All-Star ظاهر شد . در این فصل امبیید سالم وکاملاً آماده است. او با میانگین 11/2 ریباند ، 3/3 پاس گل ، 1،4 بلاک و 1.2 ربودن به طور متوسط 30.2 امتیاز در کارنامه دارد. او در پرتاب به طور کلی 52.1٪ و 41.6 از 3 امتیاز کسب کرد. او در حالی که فیلادلفیا 76ers را به بهترین رکورد در کنفرانس شرقی رساند ، یک کاندیدای برتر MVP و بهترین بازیکن دفاعی سال است. او تبدیل به همان چیزی شد که سیکسرها و طرفدارانش امیدوار بودند

.

برنده: یوتا جاز

 جاز بهترین تیم نیمه اول بود. آنها بهترین رکورد لیگ ، پنج حمله برتر ، پنج دفاع برتر و بهترین امتیاز خالص را به رخ می کشند. جیانیس آنتتوکونمپو آنها را "بهترین تیم غرب" خواند. و هنوز

بازنده: یوتا جاز همانطور که رومان پیرس می گوید ، بی احترامی در اینجا واقعی است. در نیمه اول جاز مورد شک و تردید بسیاری قرار گرفت.

ترفند عجیب "انگیزشی" شکیل انیل برای دانوان میچل وجود داشت. سپس میچل و رودی گوبرت دو انتخاب آخر در پیش نویس All-Star بودند و لبرون جیمز با توضیحات خود و اوضاع را بدتر کرد  و میچل و گوبرت داوری کردند.

هنوز جاز به عنوان مورد علاقه در کنفرانس غربی شناخته نمی شود ، لیکرز و کلیپرز شانس بیشتری برای رسیدن به فینال NBA دارند

برنده: فونیگس سانز

 سانز تیم برتر نیمه اول بودند و در کنفرانس غربی در جایگاه دوم قرار گرفتند. کریس پل هر آنچه که آنها برای اجرا از او امیدوار بودند، در بازی به نمایش گذاشت. دیوین بوکر و دیگر بازیکنان اصلی جوان آنها جهش های بزرگی برداشته اند.

بازنده: سان آنتونیو اسپرز و ممفیس گریزلیز

برنامه نیمه دوم نیمه نهایی برای همه سخت خواهد بود ، اما به خصوص برای اسپرز و گریزلیز ، که بیشترین تعداد بازی را با 40 بازی در 65 روز دارند ، بسیار وحشیانه خواهد بود. ماوریکس ، راکتز ، بولز و ویزاردز با 38 امتیاز بیشترین تعداد بعدی را به خود اختصاص داده اند. کلیپرز با 34 بازی کمترین بازی باقی مانده را دارد.

برنده: بروکلین نتز

ما انتظار داشتیم که نتز در این فصل با کوین دورانت و کایری اروینگ خوب باشد. پس از پیشرفت در نیمه اول و به دست آوردن جیمز هاردن ، آنها اکنون مدعیان واقعی عنوان هستند که می توانند یکی از پربارترین تخلفاتی باشند که دیده ایم. خط دفاعی عالی نخواهد بود و اضافه شدن بلیک گریفین در این زمینه کمکی نخواهد کرد.

بازنده: راوستات هوستون

مطمئناً ، هاردن در اجبار به خارج شدن از هوستون رضایت نداشت. اما این از دست دادن بهترین بازیکن، پوئنی از  آنها کم نمی کند . از زمان معامله هاردن ، راکت ها از شدت رقابت خارج شده اند و با روند باخت 13 بازی وارد نیمه دوم می شوند.

برنده: دامیان لیلارد

طرفداران NBA سالهاست که در مورد دیم تایم اطلاع دارند. لیلارد در طول پنج دقیقه پایانی بازی ها دومین امتیاز را در لیگ کسب کرده است ، در حالی که در آن شرایط 63.3 درصد و 58.3 درصد از دامنه3 امتیاز را شوت زده است.

بازنده: کریستین وود ، دی اندره هانتر ، توماس برایانت مصدومیت ها همیشه قسمت ناخوشایندی از بازی هستند و این سه نفر قبل از اینکه از زمین خارج شوند ، مصدوم شدند.

مترجم: اعظم سعیدی