جمعه دهم فروردین ماه

موسوی: در اسلامشهر کرونا به استقبال من آمد!

یکی از دو بوکسور المپیکی ایران جوانی جسور و مبارز از شهر ورزش خیز اسلامشهر است، وی در وزن 75 کیلوگرم در مسابقات آسیا - اقیانوسیه با شکست دادن حریفان جواز حضور در بازی های المپیک 2021 را به دست آورده است.

شاهین موسوی به البرز ورزشی می گوید: با دویدن در پیست و تمرین در باشگاه اختصاصی دایی خودم آماده می شوم اما می دانید که ما بوکسورها فقط و فقط با مسابقه دادن آماده می شویم.

موسوی درباره حریفانی که پشت سر گذاشته است نیز می گوید: نمی شود از یکی به عنوان قدرترین نام برد، ازبک، هند، مغول، فلیپین، قرقیزستان و چین همه بوکسورهای قدری داشتند که عبور از هر یک از آنان حکم فینال را داشت.

 class=

موسوی در پاسخ به پرسش ما مبنی بر اینکه آیا در بازگشت از مسابقات انتخابی المپیک استقبالی از وی شده است می گوید: فقط کرونا به استقبال من آمده است! قهرمان بوکس ایران اما کار و درآمدی ندارد و می گوید: مرهون حمایت های دایی هایم آقایان رخنه هستم. دایی بزرگتر باشگاه دارد که همه ما زیر چتر حمایت ایشان هستیم. یکی از دایی هایم طلای موتای آسیا را دارد و پویا رخنه برنز موتای جهان را گرفته است، ایشان در تایلند مربیگری می کند.

شاهین موسوی درباره مسابقات پیش روی انتخابی جهان نیز می گوید: حتم داشته باشید که بچه های ما چند سهمیه دیگر هم خواهند گرفت، آنها واقعا لیاقت المپیکی شدن را دارند، جوان و زبده ورزش اسلامشهر می گوید: الگوی فنی خاصی نداشته ام اما از هریک از قهرمانان تکنیک و تاکتیک آموخته ام.

موسوی درباره حضور در بوکس حرفه ای جهان هم می گوید: خیلی دشوار است البته بوکسورهایی چون سجاد محمدپور، امین قاسمی پور و ستارپور در بوکس نیمه حرفه ای مسابقه داده اند اما فقط احسان روزبهانی توانست در لیگ حرفه ای جهان حضور پیدا کند، استعداد زیاد داریم ولی خب باید شرایط هم مهیا شود.