پنجشنبه نهم فروردین ماه

ابراهیموویچ پسر سختی برای حضور در میدان است

هافبک منچستر یونایتد ، مهاجم در پشت صحنه را "حضور بزرگ" توصیف کرده است. به گفته اسکات مک تومینای ، زلاتان ابراهیموویچ ، ستاره میلان "پسر سختی برای حضور در میدان است" .

هافبک منچستر یونایتد ، مهاجم در پشت صحنه را "حضور بزرگ" توصیف کرده است. به گفته اسکات مک تومینای ، زلاتان ابراهیموویچ ، ستاره میلان "پسر سختی برای حضور در میدان است" .

می گوید هم تیمی سابق منچستر یونایتد چهره "بیرحمی" در رختکن دارد. ابراهیموویچ پس از پیوستن به این باشگاه در سال 2016 با انتقال آزاد ، دو سال در یونایتد گذراند و 29 گل در 53 بازی به ثمر رساند و در عین حال در لیگ اروپا و جام كارابائو نیز حضور پیدا کرد. بازیکن سوئدی در آن دوره به یک شخصیت فرقه ای در میان هواداران تبدیل شد و مک تومینای به دلیل حرفه ای بودن او ترسید ، همچنین اعتراف کرد که او به دلیل استانداردهای بالایی که از همکارانش می خواهد ، راحت ترین بازیکن برای کنار آمدن نیست.

 هافبک اسکاتلندی پیش از دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی یونایتد مقابل میلان در لیگ اروپا ، که ابراهیموویچ به دلیل مصدومیت در آن بازی خواهد کرد ، گفت: "[او] بیرحم بود. من نمی خواهم خیلی بیشتر از این بگویم. "حرفه ای خوب ، از لحاظ صدا و نحوه حضورش در کنار مردم ، در اتاق رختکن حضور سخت ، بزرگ ، و پر تلاش است.

"او با روشی که دارد 24/7( اصطلاح انگلیسی به معنی تلاش شبانه روز)  می خواهد همیشه برنده شود یک پسر بی رحم است ، اگر در یک سطح با او نباشی ، پس زیر نظر او موفق نخواهی شد ، او زندگی را برایت سخت خواهد کرد بهتر است برای کسب پیروزی، سخت کار کنید ، در غیر این صورت زمان سختی برای شما خواهد بود. من چنین بازیکنانی را در فوتبال دوست دارم. او به طور واضح یک حرفه افسانه ای داشته است که یک اعتبار واقعی برای او  و هم برای خانواده اش هست ، بنابراین من چیزی جز ستایش و تحسینی بزرگ برای او ندارم. او مرد سختی است که گاهی اوقات باید باشد ، اما این نکته مثبت است. "

رکورد زلاتان در این فصل برای میلان از دست دادن ابراهیموویچ برای دیدار با یونایتد ضربه بزرگی برای میلان است که از زمان بازگشتش به باشگاه در ژانویه 2020 دوباره به عنوان یک نیروی اصلی در تیم های داخلی و اروپا ظاهر شده است.  این بازیکن سوئدی علیرغم اینکه مجبور به مقابله با یک سری مسائل آمادگی جسمانی بود ، 16 گل در 21 بازی در کل رقابتها به ثمر رساند و در صعود روسونری به مقام دوم در سری A و صعود به دورهای بعدی لیگ اروپا نقش اساسی دارد.

الگوهای مک تومینای از زمان کوتاهی که در کنار ابراهیموویچ کار می کرد دانش و تجربه زیادی کسب کرد ، اما دو بازیکنی که بیشتر از همه به دنبال آنها است در طول دوره حرفه ای خود به موفقیت های بیشتری رسیده اند. این جوان 24 ساله می گوید توانایی لیونل مسی در غلبه بر معایب جسمی حرکت بزرگی برای او در آغاز سفر حرفه ای خود بود ، و همچنین نشان داده است.

مک تومینای درباره سوپراستارهای بارسلونا و یوونتوس افزود: "بدیهی است که وقتی جوان تر بودم ، واقعاً کوچک بودم ، بنابراین لیونل مسی برای من نمونه کاملی از کسی بود که بازیکنان بزرگتر او را لگد می کردند. "مسی فقط مثل یک اردک به آب رسید. تماشای او یک الهام واقعی بود ، به من نشان دهد که اگر او یکی از کوچکترین بازیکنان زمین است اما بهترین بازیکن آن میدان است ، پس چرا من نمی توانم باشم؟

" هرچه پیرتر می شوید و بسیار قوی تر و بزرگتر می شوید ، به کریستیانو رونالدو نگاه می کنید ، ویژگی های ظاهری او و نحوه کار روی بدن ، همه چیز. بدن ، ذهن و استعداد او همه به عنوان یک پک و مجموعه جمع می شوند. و برای بازیکنان جوان مثال خیلی بهتری پیدا نمی کنید".

مترجم: اعظم سعیدی