پنجشنبه نهم فروردین ماه
لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور؛

بهمن یا مهرام، کدام قهرمان می شود؟!

سرنوشت قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور به نبرد سوم کشیده شد مسابقه ای که عصر امروز برگزار می شود تا سیمای تیم قهرمان ترسیم شود.

سرنوشت قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور به نبرد سوم کشیده شد مسابقه ای که عصر امروز برگزار می شود تا سیمای تیم قهرمان ترسیم شود.


مرحله فینال پلی‌آف بسکتبال بانوان امروز پنجشنبه در دور برگشت بین تیم‌های‌گروه بهمن و مهرام برگزار شد.

مهرام که با جذب مربی و بازیکنان خارجی لیگ خوبی را پشت سر گذاشته دور رفت حریفش را مغلوب کرد اما امروز در دور برگشت مغلوب شد تا بازی سوم تعیین‌کننده تیم قهرمان باشد.

بازی دوم در پایان کوارتر چهارم با تساوی 67-67 به پایان رسید به همین دلیل 5 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته شد. در نهایت تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن در بازی دوم خود با نتیجه 74 بر 71 مقابل مهرام به برتری رسید. در این بازی تالر دیر از گروه بهمن با 26 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. بازی سوم روز جمعه برگزار می‌شود. یکی از تدابیر ویژه و اختصاصی تیم بهمن در این بازی مهار تینا عیساییان بود ستاره بسکتبال بانوان ایران در این بازی اجازه قدرت نمایی نیافت در حالی که در تیم یکپارچه بهمن سوای تیلر بازیکن امریکایی دلارم وکیلی نیز روزی درخشان داشت و از اثرگذارترین مهره های این تیم بود.
در دیدار رده‌بندی، نارسینا با برتری مقابل نفت آبادان عنوان سومی لیگ را به دست آورد. نارسینا با هدایت ندا عسگر نیا برای بار دوم موفق شد تیم سرمربی تیم ملی شایسته متشرعی را شکست بدهد نارسینا با شکستگی انگشت دست یار اوکراینی اش دچار یک بدشانسی غیر مترقبه شده است.
نویسنده: مرجان بنی یعقوب