پنجشنبه نهم فروردین ماه

لیگ برتردسته یک کاراته رباط به تعویق افتاد

فدراسیون جهانی کاراته اعلام کرد که به دلیل اثرات شیوع ویروس کرونا ، مسابقه کاراته لیگ برتر دسته یک رباط 2021 به تعویق افتاد. مسابقات لیگ برتر کاراته رباط اکنون به ماه اکتبر منتقل می شود ، و این مسابقات رباط به عنوان جایگزین مسابقات مقدماتی المپیک خواهد شد.

فدراسیون جهانی کاراته اعلام کرد که به دلیل اثرات شیوع ویروس کرونا ، مسابقه کاراته لیگ برتر دسته یک رباط 2021 به تعویق افتاد.  مسابقات لیگ برتر کاراته رباط اکنون به ماه اکتبر منتقل می شود ، و این مسابقات رباط به عنوان جایگزین مسابقات مقدماتی المپیک خواهد شد.

 

در حالی که تلاش های زیادی توسط همه طرف های درگیر برای برگزاری این رویداد انجام شده است، فدراسیون جهانی کاراته مجبور شده است رویداد را به دلیل تأثیر اپیدمی کرونا به تعویق بیندازد. کاراته لیگ یک برتر رباط 2021 اکنون از 29 تا 31 اکتبر 2021 برگزار می شود.

همانطور که قبلاً اعلام شده بود ، در صورتی که قرار نبود کاراته لیگ برتر دسته یک رباط قبل از تعطیلی مسابقات المپیک برگزار شود ، یک سری بازی جایگزین معرفی خواهد شد. بنابراین ، لیگ قهرمانان کاراته لیگ برتر دسته یک 2021 اکنون در مراحل صعود المپیک گنجانده شده است. در نتیجه ، ورزشکاران کاراته این فرصت را خواهند داشت تا در مسابقات لیسبون برای جدول رده بندی المپیک توکیو، امتیازات خود را افزایش دهند. مسابقات کاراته لیگ برتر دسته یک لیسبون 2021 قرار است از 30 آوریل تا 2 مه برگزار شود.

مترجم: اعظم سعیدی