جمعه دهم فروردین ماه

دو روز مشت زنی برای کسب قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی

سه مبارزه همزمان برای کسب عنوان قهرمانی جهانی بوکس برای مسابقات جمعه 12 مارس و شنبه 13 مارس در آفریقای جنوبی ترتیب داده شده است.

 سه مبارزه همزمان برای کسب عنوان قهرمانی جهانی بوکس  برای مسابقات جمعه 12 مارس و شنبه 13 مارس در آفریقای جنوبی ترتیب داده شده است.

 

 12مارس در محل غیرمعمول زندان پولسمور در کیپ تاون ، آنگولای آفریقای جنوبی ، کریستیانو دومباسی ، 11-4 (9) ، جیمی وب ، 6-0 (3) (بازیکن امید محلی و بدون شکست) برای تصاحب جای خالی عنوان سبک وزن  جهانی مشت زنی خواهند کرد.

"جنگجوی سرنوشت" ، دومباسی با 6 مبارزه قبلی برای عنوان قهرمانی زیر کمربند با تجربه ترین بوکسور است ، اما وب هنوز طعم شکست در رده های معین شده را نچشیده است ، و برنامه ای نیز برای آن در 12 مارس ندارد.

فردا شنبه 13 مارس ، در پیتر ماریتزبورگ که فاصله کمی تا دوربان  دارد، لی لی دایر ، 7-3-2 (6) و اندیل مونتونگوا ، 5-4-1 (4) برای دستیابی جایگاه خالی عنوان فوق سبک وزن بوکس ، به رینگ مبارزه خواهند رفت.

از ویژگی های جالب این دوره ، سیفسیل مونتونگا با نتیجه 6-1-1 (3) ، رومیو ماکواکوا مالاویایی ، 9-6 (6) روبرو می شود ، و برای کسب عنوان قهرمانی جهان در سبک وزن آفریقا به مصاف می روند. پیش بینی نتیجه هر سه مبارزه کم و بیش پنجاه و پنجاه است ، بنابراین جالب است که ببینیم چه کسی در بالای جدول قرار می گیرد.

مترجم: اعظم سعیدی