جمعه دهم فروردین ماه

ضرب الاجل کسب سلامتی هری کین برای مصاف با آرسنال

خوزه مورینیو انتظار دارد پس از ناکامی مهاجم تاتنهام در لیگ اروپا ، هری کین برای رویارویی با آرسنال آماده شود و به آمادگی جسمانی مطلوب خود برسد.

خوزه مورینیو انتظار دارد پس از ناکامی مهاجم تاتنهام در لیگ اروپا ، هری کین برای رویارویی با آرسنال آماده شود و به آمادگی جسمانی مطلوب خود برسد.

 

هری کین، کاپیتان تیم انگلیس در 10 دقیقه پایانی پیروزی 2-0 تاتنهام مقابل دینامو زاگرب، در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی برابر تیم کرواسی روز پنجشنبه از زمین خارج شد و بعدا در صفحه اینستاگرامش با یخ روی زانو دیده شد. خوزه مورینیو: "بگذارید فردا واکنش را ببینیم اما من مطمئن هستم که او خوب خواهد شد" .

او به نظر می رسید که در سوت پایان بازی بهتر حرکت می کند و مورینیو می گوید برای دور نگه داشتن کین از بازی ای که او دوست دارد بازی کند ، دلیل خاصی باید وجود داشته باشد .مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت جسمانی کین برای روز یکشنبه مناسب است یا خیر ، گفت: "امیدوارم چنین باشد ، من چنین اعتقادی دارم. این یک مسابقه بزرگ است ، فقط مشکلات بزرگی او را از حضور در آنجا متوقف می کنند. بگذارید فردا واکنش را ببینیم اما مطمئنم که حال او خوب خواهد بود".

این نمایش چشمگیر دیگری از کین بود که تعداد گل های خود را برای گلزنی به 26 گل رساند ، همچنین 16 پاس گل داد و مربی دیناموزاگرب ، زوران مامیچ ، او را "استاد فوتبال" خواند.

مورینیو گفت: " او بسیار باهوش است. فوتبال او یک فوتبال هوشمندانه است.  تنها برخی از مهاجمان می توانند گلهای زیادی بزنند و این مهمترین چیز در فوتبال برای یک مهاجم است ، که او این کار را می کند ، اما جدا از این که او از هر موقعیتی که به او می دهیم ، از نظر موقعیت، حرکت، او بازی را به خوبی درک می کند .

وی گفت:"او موقعیت ها را  به خوبی درک می کند ، موقعیت بازیکنان دیگردراطرافش را می سنجد و می تواند در بازی موثر باشد و واقعاً بازیکن بسیار خوبی است."

او در دقیقه 25 دروازه حریف را باز کرد ، زمانی که ضربه برگشتی اریک لاملا را به تیر دروازه زد و به تیر دروازه برخورد کرد و سپس دفاع ضعیف را با یک ضربه دردقیقه 20 مقابله کرد تا اسپرز کنترل خود را بدست آورد.

مورینیو از این عملکرد راضی بود ، اما می گوید که کار اصلی و مهم آنها هنوز قبل از بازی برگشت در هفته آینده در زاگرب انجام نشده است. در نیمه دوم كه نتیجه 1-0 شد ، آنها تلاش كردند كه این نتیجه را حفظ كنند ، و به خوبی دفاع كردند".

 

مترجم: اعظم سعیدی