جمعه دهم فروردین ماه
لیگ برتر فوتبال جوانان تهران؛

پیروزی استقلال و نارنجی پوشان در روز شکست پیکان

باید گفت که رقابت های این فصل لیگ برتر فوتبال جوانان تهران با رقابتی فشرده در جمع بالانشینان همراه است که هر دیدار را تماشایی و پرهیجان ساخته است.

باید گفت که رقابت های این فصل لیگ برتر فوتبال جوانان تهران با رقابتی فشرده در جمع بالانشینان همراه است که هر دیدار را تماشایی و پرهیجان ساخته است.

در هفته چهاردهم این پیکارها دو تیم بالای جدولی نیز استقلال و نارنجی پوشان به ترتیب موفق شدند مقاومت کوثر و پاس قوامین را از پیش رو بردارند. دیگر تیم مدعی یعنی سایپا نیز در هفته چهاردهم استراحت داشت. پیکانی ها که در مکان چهارم جدول قرار دارند با یک گل مغلوب کیاپارس شد. پرسپولیس ته جدولی نیز برابر باتیس تن به شکست 3 بر صفر داد.

در دیگر بازی های انجام شده فتح آرشاک و احسان ری حریفان خود را شکست دادند. کیا و المپیک اندیشه به تساوی 2 -2 رسیدند. نتایج به دست آمده از این قرار است:

نتایج لیگ برتر فوتبال جوانان هفته پانزدهم

استقلال 3 – مقاومت کوثر یک

نارنجی پوشان 3 – پاس قوامین یک

فتح آرشاک 6 – اتحاد جوان صفر

پارس جاوید 2 – مقاومت 2

احسان ری 2 – نهال شمیران صفر

باتیس 3 – پرسپولیس صفر

کیا 2 – المپیک اندیشه 2

کیا پارس یک – پیکان صفر

لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران

دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران در حالی برگزار می شد که بالانشین های جدول رده بندی بر حریفان خود غلبه کردند تا مکان آنها  دست نخورده باقی بماند. کیا با پیروزی پرگل 4 بر صفر بر سایپا کاری کرد تا رده اول را کماکان با اختلاف 6 امتیاز نسبت به استقلال برای خود نگه دارد و بار دیگر نشان دهد که صدرنشینی را به راحتی از دست نمی دهد. تیم های تعقیب کننده یعنی استقلال، پیکان و پارسیان جوان نیز پیروز میدان بودند. در سایر دیدارها پاس قوامین، شاهین، مهریاران حافظ و مقاومت نیز بر حریفان خود غلبه کردند. لازم به اشاره است که 30 گل از خط دروازه ها گذشت و تیم ها هفته پرگلی را پشت سرگذاشتند. نگاهی می اندازیم به نتایج کامل بازی های انجام شده:

نتایج لیگ برتر فوتبال نوجوانان تهران هفته پانزدهم

سایپا صفر – کیا 4

استقلال 2 – داماش پارسه یک

پیکان 2 – دوستی مهر یک

باتیس یک – پارسیان جوان 4

پاس قوامین 4 – ایرانمهر 2

شاهین 3 – پرسپولیس صفر

مهریاران حافظ 4 – المپیک اندیشه یک

مقاومت یک – امید شهر آفتاب صفر

نویسنده: محمود شهباز