پنجشنبه نهم فروردین ماه
مهرام و عیساییان مهار شدند؛

آنا بهشتیان ستاره بهمن بود

اتفاق مهم در بسکتبال بانوان ایران شکست محتوم مهرام مقابل گروه بهمن تهران بود. مسابقه دوم فینال لیگ برتر را شاگردان فریناز طائرپور 63-87 بردند.

اتفاق مهم در بسکتبال بانوان ایران شکست محتوم مهرام مقابل گروه بهمن تهران بود. مسابقه دوم فینال لیگ  برتر را شاگردان فریناز طائرپور 63-87 بردند.

آزاده زمانپور کارشناس بسکتبال و مفسر آپارات که مسابقات بانوان  را پخش مستقیم داشت در تفسیر این بازی می گوید: مهرام به لحاظ روانی آماده نبود  چرا بازی اول را باخته بود و به لحاظ تاکتیکی نیز بیشتر معطوف به مهار تیم بود اما بهمن که با انگیزه و تمرکز عالی بازی می کرد در حمله و دفاع عملکردی دیدنی داشت و با مهار تینا عیساییان ملی پوش بلند بالای مهرام راه شوت های ساشا را هم سد کرده بود و اجازه نفوذ را به شادی عبدالوند نداد و در مجموع به واسطه تدابیر تاکتیکی اجازه نداد بازیکنان مهرام به سبد نردیک شوند.

 

آنا بهشتیان ستاره زمین بود، پاور فورواردی که فوق العاده  ظاهر شد و به خوبی از سوی یاران تیم تغذیه شده بود. او و کیمیا  یزدیان که 15 امتیاز  کسب کرد  و بهترین های میدان بودند، آنچه که در لیگ امسال دیدنی بود حضور بازیکنان خوب خارجی بود به ویژه دو بازیکن امریکایی و روسی نارسینا که خیلی به سطح فنی بسکتبال ایران کمک کرده بودند. نمایش عالی و پخش لایو مسابقات به حتم باعث می شود که از سال آینده اسپانسرهای زیادی به کمک بسکتبال بانوان ایران بیایند، چون این بار به لحاظ فنی  همه چیز تماشایی و دلپذیر بود.

نویسنده: مرجان بنی یعقوب