پنجشنبه نهم فروردین ماه

عکس جنجالی پوچتینو و لئو مسی سخنی دیگر می گفت

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن مدعی شد حرف خاصی به لیونل مسی نزده است.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن مدعی شد حرف خاصی به لیونل مسی نزده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، بارسلونا در دیدار برگشت مقابل پاری سن ژرمن در پاریس فرصت های فراوانی را از دست داده و در نهایت به تساوی 1-1 رضایت داد. با توجه به شکست سنگین 1-4 در دور رفت در نوکمپ، بارسلونا در مرحله یک هشتم با لیگ قهرمانمان وداع کرده و پاری سن ژرمن راهی دور بعدی شد. لیونل مسی در نیمه نخست به زیبایی موفق به باز کردن دروازه کیلور ناواس شد، اما در ادامه یک پنالتی هم از دست داد و نتوانست زمینه ساز صعود تیمش به دور بعدی لقب گیرد.

 اما در پایان بازی مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن لیونل مسی را در آغوش کشیده و لحظاتی با او صحبت کرد. همین تصاویر کافی بود تا شایعاتی مبنی بر مذاکره طرفین در پایان دیدار پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا و تلاش پوچتینو مبنی بر راضی کردن لیونل مسی به انتقال به پاریس شنیده شود.

اما سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد حرف خاصی به هموطن خود نزده و آنها تنها احوال پرسی کرده اند. پوچتینو گفت: "چیز خاصی نگفتیم و من تنها با لیونل مسی سلام و احوال پرسی کردم". به هر ترتیب قرارداد لیونل مسی در پایان فصل با بارسلونا به اتمام خواهد رسید و در صورت قطعی شدن جدایی این بازیکن، پاری سن ژرمن یکی از نامزدهای جدی جذب لیونل مسی خواهد بود.