جمعه دهم فروردین ماه

فروتن : من عاشق پرچم 3 رنگ کشورم هستم

 جانباز....هرگز ننوشت آنچه برازنده ی توست تاریخ که تا همیشه شرمنده ی توست (ای جانباز)

 جانباز....هرگز ننوشت آنچه برازنده ی توست تاریخ که تا همیشه شرمنده ی توست (ای جانباز)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ ناصرفروتن رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون کشتی طی مصاحبه ای به بهانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خبرنگار البرز ورزشی گفت : من عاشق آن ۳رنگ مقدس بودم (پرچم ایران ) در این آخرین روزهای اسفند ماه سراغ مردی را گرفتم که جانباز جنگ تحمیلی است.  مردانی که با ترکش بزرگ شده بودنند اما هیچ گاه آدم آهنی نشدند و سرفه های زلالشان تا آسمان ها قد کشید. 
ناصر فروتن در وزن ۶۸کیلو قهرمان تهران و توابع شد در سال ۶۴در عملیات والفجر ۸بدلیل اصابت ترکش به بازوی دست چپ شریان دستش اسیب و پیوند و جانباز شیمیایی هم شدند .
استاد فروتن بعد از آن وارد دنیای مربیگری و داوری شد.. 
ودر جنوبی ترین نقطه تهران در محله بهشتی به مدت ۱۵سال مربی گری کردن 
و در کنار مربی گری به داوری کشتی نیز پرداختن دردهه  ۶۰با مدرسی رحیم عظیمی به عنوان داور درجه ۳ملی قبول شدند وسالها در این زمینه تجربه اندوختن در سال ۲۰۰۰به درجه ۳بین المللی نائل گردیدند ودر سال ۲۰۱۰در کشور برزیل ودر مسابقات پن آمریکن با مدرسی مولینو از کشور کوبا به افتخار داوری درجه یک بین المللی نائل شدن سالیان زیاد بعنوان رئیس کمیته داوران شهرری ..وسپس رئیس کمیته داوران تهران وبعد از آن در زمان های آقایان دکتر نعمتی و دکتر مسجدی و علیرضا دبیر رئیس کمیسیون داوران کشور به مدت هفده ماه به فعالیت پرداختن ناصر فروتن در حال حاضر در وزارت جهاد کشاورزی بعنوان مدیر پشتیبانی ودر فدراسیون کشتی بعنوان مدرس و مشاور عالی داوری در خدمت ورزش اول کشور عزیزمان فعالیت دارند. 
امیرالمومنین علی (ع)فرموده اند : کجایند آنان که در صحنه پیکار ..شمشیر هایشان را از غلاف بیرون کشیدند و هر گوشه از میدان نبرد را دسته دسته وصف به صف فرا گرفتن ..
آنان جوانمردهایی بودند که در پایان هر مصاف از بقا زندگانی بازگشته از کارزار سپاه خود شادمان نمی شدند و از بابت مرگ سرخ کشتگانشان از کسی تسلیت نمی خواستند ..

نویسنده: یاراحمدی