پنجشنبه نهم فروردین ماه
نیوکاسل 1-1 استون ویلا

ضربه سر لاسل در دقیقه 94 تیم مگپی را نجات داد

ضربه سر دیرهنگام جمال لاسل باعث تساوی چشمگیر نیوکاسل با استون ویلا در سنت جیمز پارک شد. به نظر می رسید استون ویلا بعد از گل به خودی، سیاران کلارک، برای پیروزی آماده شده باشد

ضربه سر دیرهنگام جمال لاسل باعث تساوی چشمگیر نیوکاسل با استون ویلا در سنت جیمز پارک شد. به نظر می رسید استون ویلا بعد از گل به خودی، سیاران کلارک، برای پیروزی آماده شده باشد.

نیوکاسل در لیگ برتر شانزدهم باقی مانده و اکنون دو امتیاز از منطقه سقوط فاصله دارد ضربه ایستگاهی جمال لاسل باعث شد نیوکاسل در سنت جیمز پارک به تساوی یک بر یک مقابل استون ویلا برسد.

به نظر می رسید گل به خودی سیارن کلارک در دقیقه 86 هر سه امتیاز را برای ویلا به ارمغان آورده است ، تا اینکه ضربه سر دقیقه 94 کاپیتان نیوکاسل یک امتیاز را برای شاگردان استیو بروس نجات داد. در نتیجه ، میزبان در رده شانزدهم جدول باقی می ماند ، اگرچه اکنون دو امتیاز از منطقه سقوط فاصله دارد ، در حالی که شاگردان دین اسمیت در مکان نهم باقی مانده اند.

چگونه نیوکاسل یک امتیاز چشمگیر در برابر ویلا را نجات داد نیوکاسل با 4 بازی بدون پیروزی در لیگ ، به شدت به یک روحیه تقویت کننده احتیاج داشت ، دوشی که باعث شده بود آنها در یک زمان از سه فصل پایین در زمان اشتباه فصل قرار بگیرند.

ویلا ، در حالی که دیگر بازیکن کاپیتان با نفوذ خود جک گریلیش نبود که به دلیل بیماری غایب بود ، چون میهمانان در غیاب تیم ملی انگلیس فقط در چهار بازی موفق به کسب رکورد چهار پیروزی شدند.

 درست همانطور که ویلا فکر می کرد آنها برای بدست آوردن پیروزی تلاش کافی انجام داده اند ، لاسل در دقیقه چهارم از زمان توقف با یک ضربه سر گلی را به ثمر رساند که می توانست تا پایان کار حیاتی باشد.


مترجم: اعظم سعیدی