چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

پس از انجام یکصد مسابقه و در روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص)

قهرمانان مسابقات فوتسال پیشکسوتان جام صنعت دارو"یادبود شهدای سلامت" شناخته شدند

قهرمانان مسابقات فوتسال پیشکسوتان جام صنعت دارو"یادبود شهدای سلامت" شناخته شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ دیدارهای نهایی مسابقات فوتسال جام صنعت دارو، گرامیداشت شهدای سلامت در رده پیشکسوتان و رقابت تیم های دارویی و شرکت های وابسته به صنعت دارو و وزارت بهداشت با قهرمانی تیم های شهدای کارون (زنده یاد بابک معصومی)، زنده یاد فریدون رادبوی و پادرا سرم البرز به پایان رسید.
این رقابتها ویژه نامداران فوتبال، فوتسال، هنرمندان و رسانه و به پاس قدرشناسی از زحمات کادر پزشکی و درمانی کشور، زیرنظر صادق درودگر، کامبیز مهاجر و فرامرز شمس و با همراهی مسئولان جام صنعت دارو و با حضور داوران شاخص فوتسال کشور، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن ورزشی کشتیرانی برگزار شد و حضور تیم های دارویی و شرکت های وابسته به صنعت دارو و وزارت بهداشت هم از جمله اقدامات ارزنده کمیته برگزاری بود.
دیدارهای فینال و مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال صنعت دارو جام شهدای سلامت، روز پنجشنبه مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد که آغازگر برنامه روز پایانی، مسابقه نمادین منتخب وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو و سندیکای داروهای انسانی با منتخب خبرنگاران ورزشی، صدا و سیما و قلم ورزش بود که طی آن تیم قلم ورزش(یاران علی مودت) با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید. قبل از این دیدار به همت تیم فوتبال خبرنگاران و عکاسان ورزشی (قلم ورزش) که در برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به ویژه در رده پیشکسوتان همواره پیشگام و پیشقدم بوده، طی مراسمی ضمن گرامیداشت یاد ایثارگری های شهدای سلامت، از خدمات کادر پزشکی و خدمات پزشکی در راستای مقابله با بیماری کرونا تجلیل شد.
در ادامه برنامه پایانی مسابقات، فینال پیشکسوتان ۴۰ تا ۵۰ سال (۱۵ تیم) بین تیم های زنده یاد مسعود استیلی و شهدای کارون (زنده یاد بابک معصومی) انجام شد. در جریان این دیدار تیم شهدای کارون (زنده یاد بابک معصومی) در ضربات پنالتی۵ بر۴ حریف خود را مغلوب کرد و بر سکوی قهرمانی این رده سنی ایستاد.
 سپس فینال شرکت های دارویی (۲۴تیم) بین دو تیم پادرا سرم البرز و داروسازی کوثر برگزار شد که حاضران در سالن شاهد یک بازی سرعتی و زیبا بودند که در نهایت، تیم پادرا سرم البرز۴ بر ۳ پیروز شد و با شایستگی به جام قهرمانی دست یافت.
در فینال پیشکسوتان ۵۰ تا ۶۵ سال(۱۳ تیم) نیز، شاهد رویارویی تیم های قدرتمند زنده یاد حسین عسگری و زنده یاد فریدون رادبوی بودیم که سرنوشت این دیدار پر فراز و فرود و رویارویی چهره های صاحب نام فوتسال و فوتبال ایران هم به ضربات پنالتی کشید و تیم زنده یاد فریدون رادبوی موفق شد با نتیجه ۷ بر۶ حریف خود را از پیش رو برداشته و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

در جریان مراسم باشکوه اختتامیه و پس از انجام یکصد مسابقه، جام های قهرمانی تیم های برتر توسط  بزرگان و نامداران فوتبال و رسانه، از جمله نایب روئین دل، مهدی دادرس، صادق درودگر، غلامعلی پیرایرانی، وحید امیری، مجتبی محرمی، احمد میرزائیان، علی رعدی، شهرام زند و دکتر سلیمانجاهی دبیر سندیکای داروهای انسانی و جام های تیم های نایب قهرمان هم توسط مسئولان شرکت های وابسته به صنعت دارو و وزارت بهداشت اعطا شد.
گفتنی است از سوی کمیته برگزارکننده، جام اخلاق در دو رده پیشکسوتان به تیم های شبکه سلامت صداو سیما و قلم ورزش (یاران مودت) و در مسابقات شرکت های دارویی به داروسازی عبیدی تعلق گرفت و از بزرگان، مسئولان و میهمانان ویژه با اهدای یادبود این رقابت ها تجلیل شد.
*نتایج تیم های شرکت های دارویی: 
۱) پادرا سرم البرز قهرمان 
۲) داروسازی کوثر نایب قهرمان 
۳) ارکان آرا (سوم مشترک) 
۴) داروسازی شهید قاضی (سوم مشترک) 
۵) داروسازی عبیدی (کاپ اخلاق)
*نتایج رده سنی ۴۰ تا ۵۰ سال: 
۱) شهدای کارون (زنده یاد بابک معصومی) قهرمان 
۲) زنده یاد مسعود استیلی نایب قهرمان
۳) زنده یاد پهلوان خاتمی (سوم مشترک) 
۴) تخت جمشید (سوم مشترک)
۵) شبکه سلامت صداو سیما (کاپ اخلاق) 
*نتایج رده سنی ۵۰ تا ۶۵ سال: 
۱) زنده یاد فریدون رادبوی قهرمان 
۲) زنده یاد حسین عسگری (نایب قهرمان) 
۳) زنده یاد علی دانایی فرد (سوم مشترک) 
۴) شهدای کارون (زنده یاد مسلم طلوعی) سوم مشترک 
۵) قلم ورزش (یاران مودت) کاپ اخلاق 
*کمیته نظارت: 
۱) دکتر مهدی سلیمانجاهی (دبیر سندیکای داروهای انسانی) 
۲) لیلا چگینی (روابط عمومی سندیکای داروهای انسانی ) 
۳) بهمن دربان (سازمان غذا و دارو) 
۴) رحمان احدی (سازمان انتقال خون) 
*داوران جام صنعت دارو:
۱) علی مرادیان 
۲) سید جواد حسینی 
۳) ولی امجدی 
۴) محمد داودپور 
۵) بهبود کاویانی 
۶) علیرضا رمضانی 
۷) غلامرضا عباچی 
۸) عباس خوزستانی 
۹) رضا شیرزادی