پنجشنبه نهم فروردین ماه
اظهارات تازه دبیر جدید؛

صورت مساله را پاک نکنید!

اظهارات تازه دبیر جدید فدراسیون فوتبال حکایت از جدیت  ایشان را در مسئولیت جدید دارد.

اظهارات تازه دبیر جدید فدراسیون فوتبال حکایت از جدیت  ایشان را در مسئولیت جدید دارد.


جناب دبیر گفته اند،برای مقابله با تصمیمات یک سویه ای .اف. سی در هر جای از کره زمین برای تیم ملی فوتبال کشورمان بازی بگذارند با قدرت بازی خواهیم کرد.
اینکه در فوتبال اسیا یک قدرت هستیم شکی نیست، اما بزرگی ودر قدرت دیده شدن زمان رنگ واقعیت خواهد گرفت که چرخ فوتبال توسط ادم های فوتبالی اصولی و درست بچرخد. که متاسفانه فعلا در این مورد کمیته ما لنگ می زند.
از سوی دیگر باید گفت: حرف اصولی این است که در راه پیشگیری از محرومیت میزبانی هیچ اقدامی صورت نگرفت.از دیر باز فریاد کشیدیم که باید در ای.اف.سی صاحب کرسی وصندلی باشیم.
کرسی را برای لم دادن نخواستیم، تصاحب ان برای دفاع از حق وحقوق فوتبال کشورمان خواستیم. متاسفانه اقایانی که صندلی فوتبال ایران را در اف.سی.ی در اختیار گرفته اند انگار به خواب رفته اند.
این است چرا از حقانیت فوتبال ایران دفاع نشد. این درد به همان ادم های غیر فوتبالی بر می گردد.اینکه جناب دبیر جدید فدراسیون فوتبال عنوان کرده در هر کجای کره خاکی بازی بگذارند با قدرت دیده خواهیم شد و به جام جهانی صعود خواهیم کرد پاک کردن صورت مساله است.
متاسفانه سالهاست که فوتبال ما قبل از انکه از بیرون اسیب ببیند از درون دچار اسیب می شود.چون مردانی در راس تصمیم گیری فوتبال سکاندار شده اند که با فوتبال به شدت غریبه هستند.دبیر جدید فدراسیون فوتبال و مجموعه ای که باعث محرومیت اخیر برای فوتبال کشورمان شده اند،از ان جمله هستند
نویسنده: اکبر عزیزی