جمعه دهم فروردین ماه

هافبک تیم برنلی پشت درهای بسته زیر نظر شان دیچ

جاش براون هیل ، هافبک تیم برنلی در مورد اولین سال حضورش در تورف مور صحبت کرد. براون هیل یک و نیم سال پیش به یک رژیم غذایی گیاهی موفقیت آمیزی روی آورد و در این فصل از نظر مسافت طی شده در لیگ برتر در 333 از 508 بازیکن قرار دارد ، 255 کیلومتر ، معادل شش ماراتن.

جاش براون هیل ، هافبک تیم برنلی در مورد اولین سال حضورش در تورف مور صحبت کرد. براون هیل یک و نیم سال پیش به یک رژیم غذایی گیاهی  موفقیت آمیزی روی آورد و در این فصل از نظر مسافت طی شده در لیگ برتر در 333 از 508 بازیکن قرار دارد ، 255 کیلومتر ، معادل شش ماراتن .

وی ادامه می دهد: "در مورد فواید سلامتی به من گفتند. فکر کردم همانطور که بسیاری از مردم امتحان کرده اند ، امتحانش می کنم. هرگز آسان نبود ، مخصوصاً در سه یا چهار ماه اول. وزنم کم می شد ، اما وقتی واقعاً آن را خواندم ، به آنچه مجبورشدم بخورم عادت کردم.

او عضو تیم پرستون نورث اند 2014/15 بود و قهرمانی را ارتقا داد در حالی که یک سال بعد توجه بریستول سیتی را به خود جلب کرد که در تابستان 2016 هافبک را به عنوان بازیکن انتقال آزاد به خدمت گرفت.

وی در پاسخ به این سال که وی به عنوان بازیکن تیم جوانان از چه کسی بازی خود را الگوبرداری کرده است ، می گوید: "بزرگ شدنم ، همه چیز با الگوبرداری از وین رونی و حضور در یونایتد بود.   

 

"در آن زمان ، هنگامی که من می آمدم ، من مهاجم شماره 10 نبودم. او کسی بود که من همیشه به او نگاه می کردم ، حتی اگر من در خط هافبک بودم.وقتی من به عنوان هافبک پیشرفت کردم بیشتر به فرانک لمپارد و استیون جرارد نگاه می کردم".

وی افزود: "حالا كه من در این سطح بازی می كنم ، متفاوت است و هفته به هفته بازی می كنم ، اما من به شخصی مثل جوردن هندرسون ، آنچه در لیورپول انجام داده است ، توانایی و میزان كار او ، نحوه صحبت در مورد بازی متفاوت است.

"بعنوان کاپیتان لیورپول و به عنوان هافبک انگلیس ، او احتمالاً یکی از بازیکنان اصلی است که به دنبال او(به عنوان الگوی ورزشی ام) هستم ، اما در این بخش هافبک های زیادی وجود دارد که سعی می کنم از آنها یاد بگیرم".

براون هیل اکنون بازیکن لیگ برتری است. علی رغم موقعیت پائین برنلی در جایگاه 15 ، نمایش های هافبک مورد توجه قرار گرفته است.

وستهام و استون ویلا هر دو در هفته های اخیر با یکدیگر بازی داشته اند ، اما بازیکن روی کار خود متمرکز است. او می گوید: "وقتی شروع به انجام کار خوب می کنید ، به خاطر آن شناخته می شوید. افراد زیادی هستند که صحبت خواهند کرد ، اما شما تمایل دارید که به آنها گوش نکنید.  من اینجا در برنلی هستم و هدف اصلی من این است که اینجا خوب کار کنم و باشگاه را در لیگ برتر حفظ کنم. سپس این فصل را به فصل آینده برسانم و حتی بیشتر پیشرفت کنم. "هرچه مردم درباره آن صحبت می کنند ، دلیلی برای گوش دادن به آنها نمی بینم. این به من بستگی دارد که با کار خود دست و پنجه نرم کنم و اینجا سخت کار کنم."

راون هیل ، مانند بسیاری از قبل از او که به لنکاوی شرقی رسیده بود ، پس از ورودش از شهر بریستول با 9 میلیون پوند در ژانویه 2019 ، فرصت داشت تا با پله پله در کلاس سازگار شود.

"یادم می آید که هنگام امضای قرارداد به من گفتند که صبور باشم. من باید خودم را از ابتدا و سطح استاندارد لیگ برتر بالا ببرم. این یک جهش بزرگ از مسابقات قهرمانی است بنابراین باید سرم را پایین بیاورم و خوب تمرین کنم.

مترجم: اعظم سعیدی