جمعه دهم فروردین ماه

فیوری "آن فصل اکنون بسته شده است"

تامی فیوری در مورد جیک پاول: "او مردی است که نمی خواهد جنگ کند و فقط می خواهد در شبکه های اجتماعی باعث ایجاد هیاهو شود تا جلب توجه کند.

تامی فیوری در مورد جیک پاول: "او مردی است که نمی خواهد جنگ کند و فقط می خواهد در شبکه های اجتماعی باعث ایجاد هیاهو شود تا جلب توجه کند."

تامی فیوری با گفتن "من هیچ علاقه ای ندارم" و "من او را به عنوان یک بوکسور واقعی نمی بینم" به گمانه زنی ها مبنی بر اینکه می تواند با جیک پل مبارزه کند پایان یافت. برادر کوچکتر تایسون فیوری و پل در شبکه های اجتماعی یکدیگر را به مبارزه دعوت کرده اند.

اما تامی فیوری گفت: "او یک یوتیوبر است که کارهای بسیار خوبی برای خودش انجام داده است اما سعی می کند بوکس را خراب کند. این چیزی است که من می بینم. من او را یک بوکسور واقعی و قانونی نمی بینم. من او را هیچ چیز نمی بینم. "

"اگر تایسون آن را مطرح نمی كرد ، من هرگز نام او را فریاد نمی زدم. "او جایی در آمریکا یوتیوب است ، من علاقه ای ندارم. این فصل اکنون بسته شده است. من مصاحبه ای با جیک پل دیدم که در آن او گفت:" این جنگ می تواند جالب باشد. "

"اگر می خواهید بجنگید ، بجنگید. اگر این کار را نکنید ، نمی کنید. "اگر او فقط بگوید:" تامی خیلی پیشرفته است ، او تمام زندگی خود را بوکس کرده است و به آن احترام می گذارم. فقط این را بگویید جنگ ممکن است اتفاق بیفتد. " این رقابت غافلگیرانه از زمانی آغاز شد که تایسون فیوری ، قهرمان سنگین وزن WBC با ارسال توییتی پیشنهاد دیدار آنها در رینگ را داد.

پل سپس در شبکه های اجتماعی پست کرد: "شما برادر کوچک فیوری هستید؟ اگر می خواهید کاری انجام دهید اجازه ندهید برادرتان این کار را برای شما انجام دهد." همین امر باعث شد تامی فیوری در تمسخر پل ،یک کلاه گیس بلوند به سر کند و پاسخ دهد: "پشت یوتویوب ، پشت میز کوچک خود ، به یوتویوب کوچک خود بچسب و به این دنیای بوکس نپرداز ، زیرا در عرض 30 ثانیه به زمین می نشینی"!

فیوری ، 21 ساله ، یک بازیکن سنگین وزن سبک است که در هر 5 مبارزه اول خود پیروز شده است. ماه گذشته او اسکات ویلیامز را ناک اوت کرد. ستاره رسانه های اجتماعی پل در هر دو مسابقه حرفه ای بوکس خود ، برابر همکار یوتیوب ایسون گیب و بازیکن سابق بسکتبال ، نیت رابینسون پیروز شده است. وی در مرحله بعدی به مصاف بن اسکرین مبارز سابق UFC می رود.

تامی فیوری در مورد پل گفت: "بگذارید درست کنیم ؛ او نمی خواهد با من در رینگ قدم بگذارد. اگر من جای او بودم ، من هم نمی کردم. "او را به حال خود واگذار کنید. او مردی است که نمی خواهد جنگ کند. او فقط می خواهد در شبکه های اجتماعی باعث ایجاد هیاهو شود تا نام خود را به آنجا برساند. اگر جیک می خواهد جنگ کند ، می داند من کجا هستم. "اگر او از قصد بازی با خوانندگان ، یوتویوب و مردان UFC که کشتی گیر هستند و نه مبارز ، دست کشید ، به من زنگ بزنید!"

مترجم:اعظم سعیدی