پنجشنبه سی ام فروردین ماه

شاگردان عیدی قهرمان امیدها شدند

مسابقات والیبال امیدهای تهران امسال با رنگ و رویی تازه برگزار شد. در این مسابقه ها 24 تیم بدون محدودیت در گرفتن یار، بازی کردند که به دلیل مشارکت بازیکنان تیم ملی جوانان و باشگاههای کشور کیفیت بالایی داشت و در نهایت شاگردان مربی سازنده اسلامشهری اعظم عیدی به مقام قهرمانی رسید. نام تیم اول روشن طرح بود و منصوره یزدچی و آرزو زندی دستیاران عیدی بودند.

مسابقات والیبال امیدهای تهران  امسال با رنگ و رویی تازه برگزار شد. در این مسابقه ها 24 تیم بدون محدودیت در گرفتن یار، بازی کردند که به دلیل مشارکت بازیکنان تیم ملی جوانان  و باشگاههای کشور کیفیت بالایی داشت و در نهایت شاگردان مربی سازنده اسلامشهری اعظم عیدی به مقام قهرمانی رسید. نام تیم اول  روشن طرح بود و منصوره یزدچی و آرزو زندی دستیاران عیدی بودند.

در تیم روشن طرح ویدا باباخانی( سرعتی) فاطمه منظوری(قدرتی) نازنین علی زاده ( پشت خط) و مریم عظیم پور(لیبرو) بهترین ها بودند. دیدار پایانی را دو تیم روشن طرح و اکسون با مربیگری اورانوس احمدی انجام دادند که در ماراتنی جدلی تیم روشن طرح سه بر دو  به پیروزی رسید.

سرپرست مسابقات طوبی بهپوری و اکرم ابوالقاسم بودند. ناگفته نماند که این مسابقه به مدت 15 دقیقه توسط شبکه تلویزیونی ورزش پخش مستقیم شد این در حالی است که تاکنون فقط شاهد چند گزارش رادیویی توسط شبکه ورزش بوده ایم و از این بابت بسکتبال بانوان از والیبال زنان جلوتر است باتوجه به پوشش مورد تاییدی که والیبال بازان بر تن دارند شاید بتوان نسبت به تداوم این برنامه ها امیدوار بود اما اینکه آیا تیم های بانوان هم می توانند مانند آقایان برای پخش مستقیم سر کیسه را شل کنند تردید داریم.

نویسنده: جمشید حمیدی