جمعه دهم فروردین ماه

تمجید سرمربی ریوه آوه از طارمی

کارلوس کاروالهال سرمربی تیم ریوه آوه پرتغال که مهدی طارمی را هم در اختیار دارد از مهاجم توانمند ایرانی خود تعریف و تمجید به عمل آورده است.

*ما مهدی را بعنوان گزینه اول آوردیم و من مطمئن بودم که او در ریوآوه بسیار موفق خواهد شد. او بازیکن خیلی بزرگی است و من خیلی خوشحالم که او را اینجا در تیم خودم دارم.

*کاری که اون انجام داده استثنایی بوده و من باور دارم که او میتواند حتی بهتر از ده بازی آخرش برای ما بازی کند. دلیل اینکه باشگاه های بزرگی ار سراسر اروپا و پرتغال به دنبال طارمی هستند همین چیزی است که از خودش به نمایش گذاشته.

*او خیلی زود با شرایط ما خو گرفت. بازیکنان بزرگ مشکلی با مسئله تطابق ندارند طارمی بازیکن باهوشی است و همه چیزهایی که مربوط به او است چه در زمین و چه در خارج از بازی را خیلی سریع متوجه میشود و البته تمام هم تیمی ها دوستش دارند مثل کادرفنی و آن چیزی که او در بازی آخر مقابل پورتو از خودش به اجرا درآورد همان چیزی است که از او انتظار داریم و اگر او به این شیوه بازی ادامه دهد چه کسی میداند که مهدی در فثل آینده کجا خواهد بود. من فقط در این حد میتوانم به شما کمک کنم که بگویم حتما یک باشگاه بزرگ.

*او از روش های مختلفی میتواند گل بزند و مهم تر از هر چیزی برای من این است که او برای تیم میجنگد. او یک بازیکن جنگنده و یک گلزن است و البته بازیکنی است که میتواند پاس خوبی بدهد و هم تیمی هایش را صاحب موقعیت کند. دیگر چه می خواهید؟

*مهدی با مربی ای که به او اعتماد داشته باشد، می‌تواند در تمام کشورها و تمام لیگ ها بازی کند.

*کارلوس کی روش با تشویق او به آمدن به پرتغال به ما کمک کرد. همچنین آرین (آرین قاسمی مترجم کی‌روش) در این مورد خیلی به ما کمک کرد. البته ایجنتش هم علاقه مند بود که این موضوع انجام شود و این سه شخص خیلی کمک کردند مهدی به پرتغال بیاید. البته در بین این ها کارلوس کی‌روش از همه مهم تر بود.

*باشگاه های زیادی در پرتغال هستند که می‌خواهند مهدی را بخرند، همینطور از فرانسه و انگلیس تا جایی که من می‌دانم.

*لول طارمی همان سطحی است که در ده بازی آخر ما از خودش نشان داد. اگر او بتواند در همین سطح باقی بماند، آنوقت می‌تواند به جایی برود که رویایش را دارد.