پنجشنبه سی ام فروردین ماه

حسینی: با برنامه ریزی دقیق راگبی را المپیکی خواهیم کرد

سرپرست جدید انجمن راگبی گفت: برای پیشرفت و ارتقا سطح فنی و علمی راگبی کشور، درصدد هستیم تا با کشورهای تراز اول این ورزش تعامل داشته باشیم.


سرپرست جدید انجمن راگبی گفت: برای پیشرفت و ارتقا سطح فنی و علمی راگبی کشور، درصدد هستیم تا با کشورهای تراز اول این ورزش تعامل داشته باشیم.
دکتر«میرمهدی حسینی» در خصوص ورودش به عنوان رئیس انجمن راگبی کشور تصریح کرد: در ابتدا جا دارد از زحمات دکتر حسن میرزاآقابیک که پدرانه برای این ورزش زحمت کشید و همچنین از آقای علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی کمال تشکر را دارم که بنده را به عنوان سکاندار مهمترین انجمن ورزشی کشور انتخاب نمود از آن جایی که من سالهاست در بخش خصوصی و اقتصادی ورزش حضور داشته ام، پیشنهاد عضویت در هیات رئیسه انجمن را دادند و من قبول کردم تا به این ورزش جذاب ورود کنم و مدتها با مجموعه راگبی همکاری داشتم  . 
وی افزود: علاقه من به این ورزش سبب شد تا به دنبال نقاط ضعف و قوت راگبی بپردازم و با مشاوره به آن کمک کنم. بعد از رفتن دکتر حسن میرزاآقابیک، پیشنهاد ریاست این انجمن را دادند و من هم پس از بررسی و مشاوره با دوستان، تصمیم گرفتم در کنار خانواده راگبی به عنوان رئیس انجمن حضور داشته باشم.
ایشان در ادامه افزود: هدف من کمک به این ورزش  است، به همین دلیل سعی کردم به ساختار راگبی دست نزنم. به جز معدود تغییراتی که در هیات رئیسه و همچنین در بخشی از عوامل اجرائی داشتم، می‌خواهم با همان تیم قبلی کار کنم. البته دوستان باید برنامه‌هایشان را ارائه کنند تا در هیات رئیس انجمن مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
رئیس انجمن راگبی در پایان در خصوص اهدافش خاطر نشان کرد: متاسفانه با وجود ویروس کرونا مدت هاست که مسابقات راگبی برگزار نشده. از این رو، قصد داریم با وزارت بهداشت مکاتباتی داشته باشیم تا بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم. همچنین برای رشد و توسعه راگبی می خواهیم با برخی از کشورهای تراز اول تعامل داشته باشیم تا بتوانیم راگبی ایران را به جایگاه واقعی خود برسانیم. هرچند که هدف اصلی‌مان گرفتن سهمیه المپیک است.

گفت و گو: مهدی جمشیدیان