پنجشنبه نهم فروردین ماه
سالمی غایب بزرگ؛

آماده سازی ساحلی بازان برای گزینشی المپیک

اردوی آماده سازی تیم ملی ساحلی در حالی فردا در بندر ترکمن به پایان می رسد که بهمن سالمی زوج موفق آرش وکیلی در سال های اخیر غایب است.

اردوی آماده سازی تیم ملی ساحلی در حالی فردا در بندر ترکمن به پایان می رسد که بهمن سالمی زوج موفق آرش وکیلی در سال های اخیر غایب است.

ساحلی بازان ما سرگرم آماده سازی خود برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک هستند که تیرماه در کشور چین برگزار خواهد شد.

تیم ایران تور سانخولا و رقابت های قهرمانی آسیا را به دلیل شرایط کرونا از دست داده است. پرویز فرخی مربی تیم ملی در گفت و گو با البرز ورزشی دلیل حذف بهمن سالمی را شرکت بدون اجازه وی در تور سه نفره کیش اعلام کرده و گفت: ما جواد فیروزپور را به جای وی به تمرینات فرا خوانده ایم و قرار است چهار بازیکن راهی انتخابی المپیک شود، در حال حاضر تیم هایی مثل قطر از طریق امتیازاتی که از  تور ورلدکاپ کسب کرده اند المپیکی  هستند ولی ما باید با هفت تیم دیگر شامل چین، عمان، ژاپن، اندونزی، نیوزلند، استرالیا پیکار کنیم. از این جمع فقط یک تیم جواز حضور پیدا خواهد کرد. اردوی بعدی ساحل بازان از روز یازدهم فروردین آغاز خواهد شد.

تیم ملی کنونی را بازیکنانی شمالی کشور با کادر تمام گلستانی، پرویز  فرخی، آق محمد سلاق (مربیان)حسین سلاق(آنالیزور) خلیل سلجوقی( بدن ساز) و عیسی سنگدوینی( سرپرست) تشکیل می دهند. به نظر می رسد که سازمان ساحلی فدراسیون فعلاً از رضا نائینی به عنوان مربی صرف نظر کرده است.

نویسنده : جمشید حمیدی