جمعه دهم فروردین ماه

پروین : خدا عادل را حفظ کند

گذشته از نتیجه بازی منتخب سرخابی با یاران عادل فردوسی پور که خبر ان پیشتر اطلاع رسانی شد،حاشیه های این دیدار جذابتر از متن دیده شد.

گذشته از نتیجه بازی منتخب سرخابی با یاران عادل فردوسی پور که خبر ان پیشتر اطلاع رسانی شد،حاشیه های این دیدار جذابتر از متن دیده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ علی پروین بزرگ مرد فوتبال ایران وپرسپولیس قبل شروع این بازی با فراخوانی بازیکنان با سخنانی رو به کلیه بازیکنان گفت، امروز به یاد علی انصاریان ومهرداد میناوند دور هم جمع شده ایم.
این دو عزیز تا شصت روز پیش در جمع ما بودند،اما امروز انها را در جمع خود نداریم.زندگی کوتاه شده است.مشخص نیست که دقایقی بعد ما با هم باشیم.بنابراین باید قدر یکدیگر را بدانیم.
فاصله این دنیا با ان دنیا یک باز ودم است.این فاصله در چند ثانیه خلاصه می شود،پس چه بهتر با هم باشیم،به یکدیگر فکر کنیم واز حال وروز یکدیگر با خبر باشیم.به فکر مستمندان باشیم تا  کار خیر از خود به یادگار بگدذاریم.
پروین در این بخش به کار خوب عادل فردوسی پور اشاره داشت وگفت:خدا این عادل را حفظ کند.همینکه به فکر یاران پرواز کرده ما هستند،خودش یک کار خیر است.این نوع کارها را باید مسئولین انجام دهند نه عادل فردوسی پور،اما از دست عزیزان چه بگویم.....
پروین به خصوصیات اخلاقی مرحومان میناوند وانصاریان اشاره داشت وگفت،علی ومهرداد از خوبان فوتبال ایران وپرسپولیس بودند.افسوس که زود ااز جمع ما جدا شدند،یاد انها همیشه زنده خواهد ماند.باید توجه داشته باشیم که پروتکل بهداشتی را در تمام لحظات زندگی رعایت کرد تا عزیزان خودرا به سادگی وبه راحتی از دست ندهیم.