جمعه دهم فروردین ماه

کوتاه از فوتبال (2)...

اخبار ریز و درشت فوتبال بازهم بیشتر معطوف به حول و حوش دو تیم استقلال و پرسپولیس است. بخوانید بالاخره خالی از لطف نخواهد بود.

گل محمدی: ما قهرمان خواهیم شد
یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازیکنان داخلی وخارجی تیمش پیغام فرستادتاهر کجا هستند،سریعا خودشان را به تهران برسانند.
گل محمدی درپی این فراخوانی افزود،شروع  مجدد لیگ را به فال نیک می گیریم چون ثابت خواهیم کرد که قهرمان واقعی ما هستیم.به ترسوها بگویید اگر مدعی قهرمان هستیم درست می گوییم، ما با رعایت پرتکل بهداشتی با قدرت وارد خواهیم شد و قهرمانی را به نام خود ثبت می کنیم.

پنجعلی: مخالف خصوصی سازی هستم

محمد پنجعلی از مخالفان واگذاری دو باشگاه پرسپولیس واستقلال به بخش خصوصی است.

پنجعلی می گوید: پرسپولیس واستقلال هرگز خصوصی نخواهند شد. اصولا چاره کار این نیست. اگر دلسوزی وجوددارد، مشکل اصلی را حل کنند.اگراراده ای در خصوص دریافت واقعی حق پخش تلویزیون وجود داشته باشد، باور کنید این دو باشگاه هرگز دست نیاز به سوی وزارت ورزش دراز نخواهند کرد. ما اصل قضیه را رها کرده ایم وچسببده ایم به خصوص سازی. آقایان کسی باور ندارد که اداره دو باشگاه پرسپولیس واستقلال به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

پیشکسوتان استقلال پولدار شدند

سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال دستور داد، پول پیشکسوتان پرداخت شود.
با توجه به تغییرات مکرر در باشگاه استقلال،حقوق ماهانه پیشکسوتان فوتبال استقلال به تعویق افتاده بود. سعادتمند روز گذشته دستور داد ۵ماه حقوق معوقه پیشکسوتان یکجا پرداخت شود که این اتفاق افتاد.