پنجشنبه نهم فروردین ماه

بازگشت لینگارد ، نجات منچستریونایتد

آیا بازگشت لینگارد در وستهام می تواند منچستریونایتد را نجات دهد؟ زندگی حرفه ای بازیکن 28 ساله از زمان پیوستن به تیم دیوید مویس به صورت قرضی در ژانویه احیا شده است اما بازگشت اولدترافورد هنوز بعید به نظر می رسد.

آیا بازگشت لینگارد در وستهام می تواند  منچستریونایتد را نجات دهد؟ زندگی حرفه ای بازیکن 28 ساله از زمان پیوستن به تیم دیوید مویس به صورت قرضی در ژانویه احیا شده است اما بازگشت اولدترافورد هنوز بعید به نظر می رسد.

 هنگامی که جسی لینگارد در ژانویه به صورت قرضی به وستهام پیوست ، اوله گونار سولسکایر ، سرمربی منچستر یونایتد او را با چالشی روبرو کرد که به آنجا برود و نشان دهد که چقدر می تواند خوب باشد. طولی نکشید که بازیکن 28 ساله خواستهای مدیر خود را برآورده کرد.

لینگارد در اولین بازی خود در لیگ برتر در تیم همرز ، مقابل اشتون ویلا ، یک امتیاز به دست آورد و درطول 5 بازی بعدی ، دو گل دیگر به ثمر رسانده و همچنین چندین پاس گل نیز داده است. لینگاردگفت: "من هر رقابت را با لبخند بازی می کنم و از فوتبالم لذت می برم و این مهمترین چیز است. این معامله ای است که به وضوح برای همه افراد درگیر در حال انجام است.

سولسکایر در ابتدا تمایلی به ترک لینگارد نداشت اما این بازیکن ناامید شد تا فوتبال را همراهی کند تا بتواند  مدعی حضور در ترکیب انگلیس را برای قهرمانی اروپا در تابستان باشد. گرت ساوت گیت گزینه های زیادی در موقعیت موردعلاقه لینگارد خود دارد ، جک گریلیش ، جیمز مدیسون ، میسون مونت و فیل فودن که برای دستیابی به نقش هافبک می جنگند.

او بهترین امتیازات خود را برای چهار فصل دریافت می کند. نسبت گل به دقیقه ، حجم شوت ها (درون و خارج از هدف) و نرخ تبدیل او همه بالا است ، بنابراین جای تعجب نیست که مویز امیدوار باشد که وستهام بتواند در پایان فصل قرارداد را دائمی کند.

با این حال ، نقطه چالش می تواند هزینه باشد ، زیرا یونایتد آماده نخواهد بود فارغ التحصیلان آکادمی را با هزینه کم بگذراند.  بنابراین ، اگر وستهام از انتقال خارج شود ، آیا لینگارد می تواند در اولدترافورد بماند؟

لینگارد آخر این هفته از بازی با باشگاه اولیه اش منع شده است ، اما پیش از بازی در اولدترافورد ، سولسکایر گفت: "برای جسی و دیوید ، واقعاً درست شده است. و برای ما به عنوان یک باشگاه ، واقعاً نتیجه گرفته است ، زیرا ما می دانیم که موقعیت جسی شماره 10 است و ما برونو (فرناندس) را در آنجا به دست آورده ایم ، بنابراین برای من این کاری نبود که جسی را به اثبات برساند و دوباره کمی فوتبال بازی کنید.

"او برای آنها واقعاً درخشان بوده است و سرانجام به خود بازگشت. اما اینطور نیست که فرم خوب او شانس او برای گرفتن نقطه شروع فرناندس را افزایش داده است. بازیکن ملی پوش پرتغالی در یک سال گذشته کلید احیای یونایتد بوده و به این زودی ها به جایی نمی رود.

اما بسیار بعید به نظر می رسد که او توانایی انجام کارهای کافی را داشته باشد تا بتواند سولسکایر را متقاعد کند که او در پشت خط حمله میانی خود گزینه بهتری نسبت به فرناندس خواهد بود. بدیهی است که برای انجام یک مطالعه مناسب و معقول تلاش می کند اما حتی رقابت برای نقش های ذخیره در یونایتد شدید است.

مترجم: اعظم سعیدی