پنجشنبه نهم فروردین ماه

دراگان اسکوچیچ در سال 99 فقط دوبار روی نیمکت تیم ملی نشست

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی و عضو کادر فنی انتخاب شد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی  و عضو کادر فنی انتخاب شد.

اما اسکوچیچ از آنزمان تاکنون نیز تنها دوبار روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان قرار گرفته بود که این مسئله هم به برگزاری دو دیدار تدارکاتی ایران با دو حریفان خارجی از جمله تیم ملی فوتبال ازبکستان بیشتر ارتباط خواهد داشت.

اسکوچیچ  هنوز روی نیمکت این تیم در هیچ یک از دیدارهای رسمی ایران در بازی های دور برگشت مقدماتی جام جهانی قطر ننشسته است!

اما آیا اسکوچیچ مثل برانکو ایوانکویچ و کارلوس کیروش می تواند تیم ایران را تا مرحله نهایی جام جهانی بعدی به خوبی هدایت کند؟

اشکان دژاگه با استقلال مذاکره کرد!

دو خبر از باشگاه تراکتور به گوش رسیده است، اخراج علیرضا رحیمی از معاونت باشگاه تراکتور و همچنین قطع همکاری مدیران این باشگاه با اشکان دژاگه، کاپیتان و بازیکن ملی پوش باتجربه و انجام یک سری مذاکرات اولیه با بعضی از مسئولان باشگاه استقلال به آنها گفته است که در صورت عقد قرارداد رسمی جدید با باشگاه رقمی معادل 250 هزار یورو باید دریافت کند.

فعلاً دژاگه بعد از جدایی از تراکتور  و نیز انجام مذاکرات خود با استقلالی ها، بی صبرانه منتظر اقدامات مدیران استقلال در رابطه با نحوه عقد قرارداد جدید و یا همکاری آینده خود با آبی پوشان پایتخت است.اگر توافق صورت بگیرد، دژاگه به عنوان بمب دستی و یا موشک استقلالی ها در فوتبال کشور محسوب خواهد شد.

نویسنده: حسن امام قلی