سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

گاربین موگوروزا در مسابقات قهرمانی تنیس دبی به پیروزی رسید

گاربین موگوروزا از اسپانیا با پیروزی 7-6 (8-6) 6-3 برابر باربارا کرجچیکووا ، فینالیست غافلگیرکننده چک ، موفق به کسب اولین عنوان خود در مونتری ازآوریل 2019 تاکنون شد.

گاربین موگوروزا از اسپانیا با پیروزی 7-6 (8-6) 6-3 برابر باربارا کرجچیکووا ، فینالیست غافلگیرکننده چک ، موفق به کسب اولین عنوان خود در مونتری  ازآوریل  2019  تاکنون شد.

نیکولوز باسیلاشویلی در 16 مسابقه قبلی خود تنها دو برد به دوحه رسیده بود ، اما گرجی عنوان چهارمی خود را مهر و موم کرد.

اسپانیایی ثابت ترین بازیکن تور در سال 2021 بوده است که قبلاً در ملبورن و دوحه به فینال رسیده است ، اگر او یکی از دو مسابقه را ببرد ، ممکن است عنوان سوم گرند اسلم را در اوپن استرالیا اضافه کند و در مرحله چهارم برابر قهرمان نهایی نائومی اوزاکا امتیاز می گیرد.

کرجچیکووا ، که بیشتر به عنوان بازیکن تنیس دو نفره شناخته می شود ، تنها در فینال تک نفره خود در مرحله تورنمنت شرکت کرد و در ست اول به سختی تلاش کرد تا با موگوروزا همراه شود.

نفر نهم با نتیجه 4-2 به برتری رسید و سه امتیاز در سرویس کرجچیکووا 6-5 داشت که درمقابل رقیب چک خود مجبور به تساوی شد. کرجچیکووا یک امتیاز داشت کنچیتا مارتینز مربی وی ، قهرمان سابق ویمبلدون ، به خاطر شیوع ویروس کرونا ،او را از طریق تلفن همراه تماشا کرد .

موگوروزا گفت: "این  اتفاق برای من معنی زیادی دارد. کسب عناوین هرگز آسان نیست. من هیجان زده هستم که اکنون پس از چند فینال این اتفاق افتاد. آرامش خوبی بود. این مسابقه بسیار سخت بود. امشب مجبور شدم برایش سخت کار کنم. "

 موگوروزا اسپانیایی قبل از اتمام استراحت زودهنگام، ست دوم را با نتیجه 7 بر 5 به سرانجام رساند و با شروع قدرتمند خود اولین ست را با نتیجه 6-2 رقم زد و اولین عنوان خود را در تک نفره WTA جهانی خود را بدست آورد .

مترجم: اعظم سعیدی