پنجشنبه نهم فروردین ماه
سی و یکمین يونيورسياد دانشجويان جهان- چین؛

كمانداران برتردانشجويان پسر و دختر انتخاب شدند

كميته فني مسابقات اسامي كمانداران برتر رقابت‌هاي انتخابی دانشجویان کشور را براي حضور در نخستين اردوي تيم ملي دانشجويان كشور برای شركت در يونيورسياد جهاني چين اعلام كرد. 

كميته فني مسابقات اسامي كمانداران برتر رقابت‌هاي انتخابی دانشجویان کشور را براي حضور در نخستين اردوي تيم ملي دانشجويان كشور برای شركت در يونيورسياد جهاني چين اعلام كرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از روابط عمومي فدراسيون ملي ورزش‌هاي دانشگاهي، مسابقات تيراندازي باكمان انتخابي تيم ملي دانشجويان كشور در بخش پسران و دختران با حضور ورزشكاران برتر دانشگاه هاي دولتي و غير دولتي سراسر كشور با همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان در سايت تیروکمان آزادي با حضور 83 کماندار برگزار شد كه كميته فني مسابقات پس از برگزاري اين رقابت‌ها و بررسي ركوردها 12 كماندار را انتخاب کرد و منتخبین به نخستین اردو دعوت می شوند.

بنا براین گزارش این رقابتها که در در دو بخش کمان ریکرو و کمان کامپوند برگزار شد نفرات زیر عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

ریکرو آقایان:
1- رضا شبانی با رکورد 650 از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد 2- وحید بهدانی با رکورد 628 از دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب 3- کیان مرادی با رکورد 599 از دانشگاه علمی کاربردی کیش

کامپوند آقایان:
1- کیارش فرزان با رکورد 688 از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج 2- آرین رضایی با رکورد 667 از دانشگاه صنعتی امیرکبیر 3- رضا لطفی با رکورد 664 از دانشگاه پیام نور

کامپوند بانوان:
1- پریسا سپاهانی با رکورد 677 از دانشگاه آزاد یادگار امام 2- گیسا بایبوردی با رکورد 677 از دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب 3- فائزه جعفریان دهکردی با رکورد 670 از دانشگاه آزاد تهران شمال

ریکرو  بانوان :
1- مه تا عبداللهی با رکورد 627 از دانشگاه غیر انتفاعی صائب 2- فاطمه حاجی الله یار با رکورد 596 از دانشگاه آزاد تهران مرکز 3- نیلوفر علی پور با رکورد 583 از دانشگاه صنعتی اصفهان

با توجه به شرایط موجود و عدم حضور برخی ورزشکاران در مسابقات، نفرات واجد شرایط با نظر کمیته فنی به اردوی بعدی دعوت خواهند شد.

لازم به ذکر است در این رقابتها هادی بشیریان رئیس فدراسیون دانشگاهی ، دکتر شعبانی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ، دکتر پورکیانی دبیر کل ، خانم دکتر صفاری نایب رئیس فدراسیون دانشگاهی و ستوده نیا رئیس هیات ورزش های دانشگاهی استان یزد حضور داشتند.

سی و یکمین دوره يونيورسياد تابستاني دانشجويان جهان 27 مرداد لغايت 8 شهریور ماه سال آینده در شهر چنگدو کشور چین برگزار مي‌شود.