جمعه دهم فروردین ماه

واحدی مقابل بازیکن رژیم صیهونیستی بازی نکرد

نماینده اسنوکر ایران در رقابت های سری 2021 مقابل بازیکنی از رژیم صهوینیستی قرار گرفت.

نماینده اسنوکر ایران در رقابت های سری 2021 مقابل بازیکنی از رژیم صهوینیستی قرار گرفت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، رقابت های اسنوکر WST Pro Series 2021 در جریان است. سهیل واحدی نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات است. وی در گروه E کار خود را در این دوره از پیکارها آغاز کرد و شروع خوبی هم داشت.

نماینده اسنوکر ایران در چهار بازی توانست حریفان خود را شکست دهد. او از سد «جو اوکانر»، «متئو سلت»، «مارک سلبی» و «لوکاس کلکرز» گذشت ، اما در بازی پنجم نتیجه را به «دنیل ومرسلی» واگذار کرد. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بازی ششم نماینده اسنوکر ایران با با «ادن شاراو» نماینده رژیم صهیونیستی بود.

واحدی در کمال تعجب، تنها به دلیل اینکه شانس صعودش به مرحله بعد را افزایش دهد، تصمیم گرفت مقابل ادن شارار بازی کند. نماینده اسنوکر ایران موفق شد حریف خود را مغلوب کند، اما با شکست مقابل «استوارت کارینگتون» از صعود بازماند و پرونده حضورش در این دوره تمام شد.

شرایط فدراسیون بیلیارد این روزها اصلا مساعد نیست و صدای اعتراض اهالی این رشته بلند شده است. شاهکار جدید به نوعی تیر خلاص به فدراسیون بود و جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمی گذارد که بایستی اقدامی عاجل در جهت اصلاح وضعیت بحرانی کنونی صورت گیرد. خانواده بیلیارد مدت هاست که در انتظار یک واکنش جدی از سوی مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستند تا این فدراسیون به ساحل آرامش برسد، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.