جمعه دهم فروردین ماه

فولاد سیرجان ایرانیان همچنان محکم و استوار در لیگ برتر والیبال

علی رغم برخی شایعات که خبر از انحلال تیم فولاد سیرجان ایرانیان داده بودند، ساعاتی پیش مسوولان شهری سیرجان در نشستی صمیمانه و به یاد ماندنی رای به حمایت توام با اتفاق نظر تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان داده اند.

محمدرضا شریف پور رئیس هیات والیبال سیرجان با اعلام این خبر به البرز ورزشی گفت: در نشستی که با حضور آقای شهباز حسن پور نماینده مجلس، سهراب بهاء الدینی فرماندار و مهندس رمضان قربان ابراهیمی مدیرعامل فولاد سیرجان ایرانیان برگزار شد، تقویت تیم والیبال بیش از گذشته به تصویب رسیده است. در این نشست مهندس ابراهیمی مدیرعامل فولاد سیرجان ایرانیان به صراحت اعلام داشت که به خاطر مردم شهر سیرجان و جوانان با استعدادی که والیبال در خون آنها جاری شده است، همچنان تیم والیبال این باشگاه را حمایت خواهیم کرد تا با اقتدار بیشتر در لیگ برتر باشگاه های کشور شرکت کنند. شریف پور با ابراز خوشحالی از بابت پشتیبانی های همه جانبه مسوولان شهری به ویژه مدیرعامل سیرجان ایرانیان درباره بازیکنان تیم فولادسیرجان گفت: علیرضا بهبودی، سعید مصطفی وند دو بازیکن جدید فولاد سیرجان هستند و باب مذاکره را با عادل غلامی و اسماعیل پور بازیکن قدرتی مازندرانی آغاز کرده ایم.

وی افزود: محمد رضی پور بهترین مدافع باشگاه های آسیا، مجتبی یوسفی لیبروی مشهدی، رحمان داودی، صابر کاظمی، سعید رنجبر و رسول شهسواری، محمد صادقی، امین خواجه خلیلی و فرامرز بوستانی بازیکنانی هستند که با تیم فولاد سیرجان به میدان خواهند آمد و سرمربی تیم نیز کماکان با محمدرضا تندروان خواهد بود.

شریف پور اضافه کرد: بر اساس گفته مهندس ابراهیمی هرگز قرار نبود که تیم سیرجان منحل شود، چرا که باشگاهداری در این خطه از سوی ما آگاهانه صورت گرفته است.