جمعه سی و یکم فروردین ماه
بی مبالاتی و ضعف مسئولان ما تمامی ندارد؛

مهندسان انتخابات،گرفتار مهندسان afc شدند!

نارفیقان چسبیده به فوتبال که برای حفظ کرسی ریاست، همواره با طراحی و مهندسی انتخابات رنج فروان و خسارت جبران ناپذیر  به ورزش کشور  و مردم ما تحمیل کردند،حالا خود گرفنار مهندسی afc شدند!

نارفیقان چسبیده به فوتبال که برای حفظ کرسی ریاست، همواره با طراحی و مهندسی انتخابات رنج فروان و خسارت جبران ناپذیر  به ورزش کشور  و مردم ما تحمیل کردند،حالا خود گرفنار مهندسی afc شدند!


واقعه تلخی که در روزهای پایانی سال رقم خورد و میزبانی را از ما گرفت ، بیانگر بی مبالاتی و ضعف مفرط در مدیریت فوتبال ما است.
در این‌ارتباط باید از اظهارات عزیزی خادم‌ رئیس جدید فدراسیون فوتبال وام بگیریم که صریح و روشن گفت : این تصمیمات در دوره گذشته فدراسیون رقم خورده است(نقل به مضمون)
در واقع ایشان با ظرافت به همان نکته ای اشاره داشت که بارها آن را گوشزد کردیم.
اینکه فوتبال ما به بهانه اصلاح اساسنامه ،ماههای متمادی صاحب و متولی خاصی نداشت.در مقطعی که‌فوتبال ما با سرپرست اداره می شد ،آقایان‌به جای آنکه  رایزنی و رفت و آمدهای  رایج‌ را در دستور کار قرار دهند و بحث برگزاری مسابقات دور برگشت را در تهران پیگیری کنند در پی مهندسی انتخابات فدراسیون بودند.
این غفلت‌ و‌کوتاهی  نابخشونی در کارنامه سراسر ایراد متولیان ورزش و فوتبال کشور ثبت شد و...
اعتقاد داریم هم‌در بحث مهندسی انتخابات و هم در مورد تصمیمات اخیر afc به مردم و فوتبال ما جفا و‌خیانت شد.
در هر دو مورد از گل به‌خودی آقایان ضربه خوردیم.
این ضعف اجرایی در داخل کشور  با خیانت شیخ سلمان و ایادی او در afc  تکمیل شد و فوتبال ما را با چالش جدی مواجه کرد.
تاسف آور است ،آقایان به جای عذرخواهی از مردم‌‌ و‌ پذیرش ضعف و بی مبالاتی خود ،در صدد پاک کردن صورت مساله هستند و تحریم کشور را دلیل اصلی گرفتن میزبانی ایران قلمداد می کنند.
سلطانی فر وزیر ورزش گفته است با استفاده ار تمام امکانات در پی احقاق حقوق ورزش ایران  هستیم.
باید گفت:  آقای وزیر - شما و همکارانتان - دیر به فکر افتادید ،چرا که  نوشدارو بعد از مرگ سهراب  دردی دوا نخواهد کرد.
مردم ما با  وعده و وعید  دادن ها و خرید زمان از سوی مسئولان  به خوبی آشنا هستند  و این بار نمی توان سر آنها کلاه گذاشت!
مردم‌ما‌ به خوبی به یاد دارند،بعد از افتضاح در پرونده ویلموتس به صراحت گفته شد :با خاطیان‌پرونده ویلموتس از صدر تا ذیل برخورد قاطع قضایی خواهد شد.
متاسفانه بعد از آنکه هیجانات اولیه فروکش کرد،به وضوح دیدیم‌ که متخلفان جایزه گرفتند  و با طراحی و خرید آرا، مجددا  به صندلی ریاست فدراسیون رسیدند.
امروز باید فاتحه بازی جوانمردانه در afc را خواند 
باید  به آقایانی که  با قیافه حق به جانب به شیخ‌ سلمان رای دادند و با افتخار از فدراسیون‌پنج ستاره سخن گفتند ، حالا باید از پستو خارج شده و از مردم عذرخواهی کنند.
بیایید و  صراحتا به مردم بگویید مستحق شماتت هستید و به فوتبال و ورزش  کشور جفا کردید.
نویسنده: احمد میرزاییان