شنبه یکم اردیبهشت ماه

اولین نشست ورزش های رزمی با دوجوهای آیکیدو برگزار شد

اولین نشست روسای دوجوهای آیکیدو با یوسف بهتری، رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی پس از عضویت انجمن آیکیدو ایران در فدراسیون بین المللی آیکیدو (IAF ) برگزار گردید.

اولین نشست روسای دوجوهای آیکیدو با یوسف بهتری، رئیس فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی پس از عضویت انجمن آیکیدو ایران در فدراسیون بین المللی آیکیدو (IAF ) برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، بعد از گذشت بیش از یک دهه ، انجمن آیکیدو ایران توانست تا با یکسان سازی فعالیت این رشته در سطح کشور و عقد تفاهم نامه های مرتبط داخلی با درنظر گرفتن چارچوب های بین المللی این رشته به عنوان یکی از اعضای IAF شناخته شده و در راه توسعه ورزش آیکیدو در سطح کشور پویا تر از گذشته فعالیت خود را سازماندهی نماید.

در این راستا، نشستی روز گذشته ۲۴ اسفند ماه با حضور احمد علی آق ساقلو ، عبدالحسن اصفهانی ، نادر استاد رحیمی و بهرام شفاعت به عنوان روسای دوجوهای ثبت شده در بنیاد جهانی آیکیدو ( هومبو دوجو ) و همچنین یوسف بهتری، رئیس فدراسیون، یاشار میردامادی مدیر تیم هاي ملی و همایون خرم نایب رئیس فدراسیون برگزار شد، کلیه نقطه نظرات اساتید در بخش آی کی کای استماع و به واسطه شخص رئیس فدراسیون پاسخ های مرتبط داده شد.

در این جلسه موارد مرتبط با معرفی اعضای کمیته فنی آیکیدو در بخش آی کی کای به انضمام موضوعات مرتبط با امور داخلی این انجمن بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید با توجه به این مهم که کلیه فعالیت های آیکیدو در سطح کشور فقط می تواند به واسطه مجوزهای صادر شده از سوی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی صورت پذیرد هر چهار دوجوی مدعو برنامه های مشترک خود را در بخش آی کی کای به عنوان تقویم سالانه به انجمن آیکیدو ارائه داده تا با توجه به موضوعات پیش بینی شده مراتب یک فدراسیون بین المللی آیکیدو اعلام شود.

در این راستا انجمن آیکیدو ایران در نظر دارد تا با هماهنگی روابط بین الملل فدراسیون و دوجوهای ذیربط ، به واسطه دعوت از روسای هومبو دوجو و مسئولان IAF بتواند در زمان برگزاری همایش ملی آیکیدو ایران به نوعی چهره جدید آیکیدو کشور را در فدراسیون بین المللی این رشته معرفی نماید.

شایان ذکر است آیکیدو ایران با توجه به ظرفیت های موجود و توان اساتید مختلفی که در این رشته مشغول به فعالیت می باشند می تواند به عنوان یکی از رشته های تاثیرگذار در بدنه فدراسیون با چشم انداز حضور در مسابقات WORLD GAMES و COMBAT GAMES فعالیت خود را با ارائه یک برنامه ریزی منظم پیش برد.