جمعه دهم فروردین ماه
آرزوها در آستانه سال نو؛

زری فتحی، نامزد قضاوت در جام جهانی

زری فتحی، نامی آشنا در دنیای داوری است. او به همراه گلاره ناظمی مسابقات مهم فراقاره ای را قضاوت کرده اند، در سال 2018 داور دیدار رده بندی جام ملت های اروپا بین روسیه و پرتغال بود و اکنون هم کاندیدای قضاوت در جام جهانی 2021 لیتوانی است.

زری فتحی، نامی آشنا در دنیای داوری است. او به همراه گلاره ناظمی مسابقات مهم فراقاره ای را قضاوت کرده اند، در سال 2018 داور دیدار رده بندی جام ملت های اروپا بین روسیه و پرتغال بود و اکنون هم کاندیدای قضاوت در جام جهانی 2021 لیتوانی است. این بانوی موفق شیرازی می گوید: امیدوارم کرونا از کشور ما برود و شادی و نشاط را به جامعه از جمله فوتبال بازگردد. وی درباره جایگاه خوبی که داوران ایرانی در عرصه بین المللی پیدا کرده اند می گوید: این موقعیت را مرهون فوتسال ایران هستیم که قهرمان آسیا ست و بهترین لیگ را دارد، قضاوت های سخت در دامن ایران باعث شد که بتوانیم جزو داوران مطرح جهان باشیم، حتم دارم ریاست جدید و نائب رئیس جدید فدراسیون نهایت تلاش خود را برای ارتقا جایگاه فوتبال بکار خواهند گرفت تا داوران و مربیان و ورزشکاران ما هم به تبع آن بیشتر پیشرفت کنند.

الهام حسینی، حال دلمان خوش شود.

امیدوارم سال جدید، دل مردم ایران شاد و تن همه سالم باشد. سیده الهام حسینی دارنده مدال وزنه برداری جام  نعیم اغلو در دسته 76 کیلو گرم در آستانه سال نو می گوید: مردم کشورمان شایسته هستند که طوری زندگی  کنند تا از لحظه لحظه های زندگی شان لذت ببرند. امیدوارم شر ویروس کرونا از سر مردم جهان و ایران کنده شود و حال دل همه خوب شود. ستاره وزنه برداری بانوان جهان در زمینه ورزشی هم می گوید: در سال 1400 بهترین ها را برای وزنه برداران کشورمان آرزو می کنم، در عرصه بانوان  گام های خوبی برداشته شد و آرزو دارم که شرایط بهتری برای همه ما به وجود آید.

سارا شیربیگی: کرونا برود

سارا شیر بیگی امسال هم مثل پنج سال گذشته خانم گل لیگ فوتسال ایران است. او در لیگی که ادامه آن به آن طرف سال کشیده شد تاکنون 19 گل زده، دختر کرمانشاهی تیم ملی فوتسال می گوید: از  کویت پیشنهاد داشتم اما آسیب دیدگی اجازه نداد بروم و حالا که در لیگ داخلی بازی می کنم، آرزو دارم که سال جدید را بدون کرونا آغاز کنیم  و سرمایه گذاری و حمایتگری از تیم های باشگاهی بیشتر شود.

نویسنده: عباس اسماعیلی