جمعه دهم فروردین ماه

فولاد سیرجان ایرانیان نماینده ایران در جام آسیا

نام قهرمان جدید والیبال باشگاه های کشور فولاد سیرجان ایرانیان است ، تیمی که مصداق این ضرب المثل قدیمی بود ؛ جاده های سخت به مقصد های زیبا می رسند، یک تیم مبتنی بر تاکتیک و حسابگری که اغلب بازیکنانش سال های آخر بازیگری حرفه ای را می گذرانند اما چنان در قالبی تماشایی قرار گرفته بودند که تیم پرستاره ای چون شهرداری ارومیه را شکست دادند.

نام قهرمان جدید والیبال باشگاه های کشور فولاد سیرجان ایرانیان است ، تیمی که مصداق این ضرب المثل قدیمی بود ؛ جاده های سخت به مقصد های زیبا می رسند، یک تیم مبتنی بر تاکتیک و حسابگری که اغلب بازیکنانش سال های آخر بازیگری حرفه ای را می گذرانند اما چنان در  قالبی تماشایی قرار گرفته بودند که تیم پرستاره ای چون شهرداری ارومیه را شکست دادند.

سیر جان سوای یک مربی موفق و خوشفکر و مودب یک پاسور عالی داشت که سرشار از تجربه  اسپوکر هایش را تغذیه می کرد. این بازیساز یک سر و گردن از مهاجمان تیمش بالاتر بود و در بازیگیری های بی نظیر عمل کرد اما در تیم ارومیه این خلا به شدت حس می شد که گاهی می خواست برای پر کردن آن از میثم صالحی یک تنه یک تیم بسازد که نشد.حالا فولاد سیرجان ایرانیان  نماینده والیبال ما در جام باشگاه های آسیا خواهد بود.

 مسابقاتی که مرداد ماه در شهر ناخون تایلند برگزار خواهد شد، حمایت از تیم قهرمان و تشویق باشگاه شهرداری ارومیه که علی رغم همه تنگناها هیچ چیز برای این تیم کم نگذاشتنه بود، اما این تیم  با مصدومیت پوریا  فیاضی دفاع داخل میدان نداشت و در دفاع کنار لنگ می زد. به هر حال نایب قهرمانی هم ارزش وافری دارد و فدراسیون والیبال باید از این شهر والیبال خیز حمایت کنند.

مرد سال والیبال ایران

امسال به دلیل بسته بودن مرزها و محدودیت های ناشی از کرونا نتوانستیم والیبال بازان را در بعد بین المللی بسنجیم و می دانیم که تک تک بچه های ایران در لیگ های اروپایی تلاش می کنند اما به احترام لیگ ایران و زحماتی که مربیان و بازیکنان و سرمایه گذاران کشیده اند. این بار با تقدیر از میثم صالحی عنوان مرد سال را به پدیده ترکمن صحرا و قطر پاسور بی نظیر فولاد سیرجان ایرانیان می دهیم، صابر کاظمی سوای توانایی های فردی و فنی و آبشارهایی که مثل پتک می ماند، یک پارچه  آقاست.

نویسنده: جمشید حمیدی