جمعه سی و یکم فروردین ماه

صعود مقتدرانه تیم فوتبال جوانان پیام به لیگ برتر

حمید عباسی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی پیام از راهیابی تیم فوتبال جوانان پیام به لیگ برتر خبر داد . 

حمید عباسی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی پیام از راهیابی تیم فوتبال جوانان پیام به لیگ برتر خبر داد . 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی ؛ حمید عباسی با اعلام این خبر گفت : تیم فوتبال جوانان پیام به مربیگری رضا حمیدی مربی نام آشنای فوتبال تهران که در رقابت های فوتبال دسته اول تهران حضور داشت در فاصله دو هفته مانده به پایان رقاباتها با کسب 27 امتیاز صود مقتدرانه خود به لیگ برتر را قطعی کرد .
مدیرعامل موسسه پیام افزود: امسال علیرغم محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا که منجر به کاهش شدید درآمد باشگاههای ورزشی شد ، حمایت از تیم های مستعد قهرمانی و حرفه ایی گرایی در پرورش ورزشکاران نخبه از اولویت های موسسه بود که حاصل این اعتماد افتخار آفرینی ورزشکاران پیام درعرصه های مختلف ورزشی است و صعود مقتدرانه تیم جوانان پیام در آخرین روزهای سال 1399 برگ زرینی در آلبوم افتخارات موسسه رقم زد .
وی در پایان ضمن تشکر از تمهیدات مدبرانه هیئت مدیره موسسه پیام گفت : این موفقیت ارزشمند را به کادر فنی ، مربیان ، فوتبالیستهای جوان تیم پیام و جامعه ورزشی موسسه تبریک عرض نموده و از زحمات مدیریت تیم های فوتبال موسسه پیام آرش لب جویی سرمربی با سابقه ی فوتبال تشکر می نمایم .
اخرین خبر از شجاع خلیل زاده
شجاع خلیل زاده مدافع پیشین تیم پرسپولیس که به فوتبال قطر پیوسته است،سیگنال هایی را برای بازگشت به پرسپولیس ارسال کرده است.گویا سیگنال های او مثبت واقع شده ومقدمات بازگشت مجدد شجاع به پرسپولیس در حال فراهم سازی است.