جمعه دهم فروردین ماه

ثمره مدیریت مطلوب رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک

مقابل وقتی برنامه های حوزه تیم های ملی و مدیریت دبیرکل کمیته ملی المپیک را مورد بررسی قرار می دهیم به این نتیجه می رسیم که همه چیز طبق برنامه پیش می رود

بدون شک سال 1400 برای ورزش ایران اهمیت بسیار زیادی دارد. باتوجه به برگزاری المپیک و بسیاری از رویدادهای آسیایی و جهانی، امسال کار برای مسوولان کمیته ملی المپیک  بسیار سخت و دشوار پیش بینی می شود و در مقابل وقتی برنامه های حوزه تیم های ملی و مدیریت دبیرکل کمیته ملی المپیک را مورد بررسی قرار می دهیم به این نتیجه می رسیم که همه چیز طبق برنامه پیش می رود. بدون شک کمیته ملی المپیک از زمان ریاست دکتر صالحی امیری و سپس حضور کیکاووس سعیدی به عنوان دبیر کمیته ملی المپیک سالهای بدون حاشیه ای را برای ورزش ایران رقم زده که تا سالهای سال می توان این مدیریت به عنوان یکی از شیوه های نوین و موفق در جامعه مورد تدریس قرار بگیرد.

شیوه ای که امروز در کمیته ملی المپیک مشاهده می کنیم ثمره مدیریت مبتنی براصول و اخلاق دکترصالحی امیری است که نمونه اش را در زمان حضور صفایی فراهانی در زمان تصدی گری فدراسیون فوتبال مشاهده کردیم. گرچه شیوه اخلاقی این دو نفر کاملاً متفاوت است اما تاثیر مدیریت این دو بر ورزش ایران می تواند هر دو نفر را به عنوان مدیران موفق و تاثیرگذار بعد از انقلاب ورزش ما تبدیل کند.

تیمی که امروز در کادر مدیریتی و اجرایی کمیته ملی المپیک فعالیت می کند توانسته نمره قابل قبولی کسب کند و امیدواریم پایان این تلاش و زحمات به موفقیت ملی پوشان کشورمان در المپیک توکیو منجر شود. این مهم دور از دسترس نیست و شک نداریم با مدیریت دکتر صالحی امیری، کیکاووس سعیدی، دکتر نصرالله سجادی و پیمان فخری تیم های ملی در المپیک موفق خواهند شد. امیدواریم.

 

نویسنده: حامد قاسمی عارف