پنجشنبه نهم فروردین ماه

تلاش میلاد و هم‌تیمی‌هایش مانع شکست اسکرا نشد

تیم اسکرا بلخاتوف که میلاد عبادی‌پور بازیکن تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد، در نخستین مسابقه دیدار نهایی پلاس‌لیگا مغلوب حریف شد.

تیم اسکرا بلخاتوف که میلاد عبادی‌پور بازیکن تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد، در نخستین مسابقه دیدار نهایی پلاس‌لیگا مغلوب حریف شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، تیم‌های اسکرا بلخاتوف و زاکسا شنبه‌ شب در مسابقه رفت مرحله نیمه‌نهایی پلاس‌لیگا به مصاف یکدیگر رفتند.

اسکرا در این مسابقه میهمان زاکسا بود و سه بر صفر با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب این تیم شد.

میلاد عبادی‌پور در این دیدار ۱۰ پوئن شامل ۹ حمله و یک دفاع به دست آورد اما عملکرد خوب او مانع شکست اسکرا نشد.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ والیبال لهستان، تیم یاستشِبسکی وگیل میزبان وروا ورشو بود و این تیم را سه بر دو شکست داد.

دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی پلاس‌لیگا، روز چهارشنبه ۱۸ فروردین‌ماه برگزار خواهد شد و  یاران عبادی‌پور میزبان زاکسا هستند.


🔹همچنین در نخستین دیدار مرحله نهایی لیگ والیبال بلژیک که به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود، تیم گرین یارد ماسیک شنبه شب میهمان روسلار بود و سه بر یک این تیم را شکست داد.

ماسیک در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ مغلوب حریف شد اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسید تا یک گام تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

جواد کریمی در این مسابقه به صلاحدید سرمربی به میدان نرفت اما امیرحسین اسنفدیار به عنوان بازیکن جایگزین بازی کرد.

دیدار برگشت روز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، روز شنبه ۲۱ فروردین، دو تیم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.