جمعه سی و یکم فروردین ماه
فولاد سیرجان در جام باشگاه های آسیا شرکت می کنند؟

شریف پور: به تکرار قهرمانی چشم دوخته ایم

رقابت های باشگاه های آسیا اواخر مرداد ماه در تایلند برگزار می شوند ولی هنوز به ظور دقیق اطلاع ندارم که شرایط نماینده ایران در این مسابقات چه شرایطی خواهد داشت.

رقابت های باشگاه های آسیا اواخر مرداد ماه در تایلند برگزار می شوند ولی هنوز به ظور دقیق اطلاع ندارم که شرایط نماینده ایران در این مسابقات چه شرایطی خواهد داشت.
محمدرضا شریف پور مدیر باشگاه فولاد سیرجان ایرانیان در این باره گفت: قرار است هیئت مدیره شرکت در نشستی اقداماتی برای روشن شدن وضعیت برگزار کند و اما تصمیم نهایی منوط به هماهنگی نمایندگان 5 کشور زیر مجموعه است.

وی افزود: البته مدیر عامل شرکت به طور ضمنی تاکید کرده است از تیم به خوبی حمایت کرده است تا ضمن تکرار عنوان قهرمانی کشور کاپ اولیه آسیا را هم برای ایران به ارمغان بیاورد .
مدیر تیم فولاد سیرجان ایرانیان درباره جدایی سرمربی تیم اضافه کرد : قرار داد  آقای تندروان و همه بازیکنان با باشگاه به پایان رسید و مذاکره با باشگاه های دیگر حق انهاست ولی برخی از باشگاه ها و افراد در شب فینال مسابقات کشور برسرمربی تیم و برخی از بازیکنان تماس گرفته بودند تا تیم را برهم بزنند حتی بازیکن جوانی چون خواجه خلیلی گفته بودند که ایتالیایی ها تو را می خواهند این تور رفتار ها هیچگونه مسیر اخلاقی ندارد بعد از پایان هر مسابقه تغیرات حق هر باشگاه و بازیکن و مربی است خوشبختانه تنها باشگاهی اصول اخلاقی را رعایت کرد باشگاه شهرداری ارومیه بود.
شریف پور یاد ادر شد که ما جلوی هیچ بازیکن یا مربی را نمی گیریم اما تا انجایی که می دانیم حتی آقای تندروان و بازیکنان پایبندی خود را  به ماندن در سیرجان فولاد اعلام کرده اند و من امیدوارم که شرکت فولاد سرجان ایرانیان تا روز چهارشنبه تکلیف تیم و بازیکنان را به تور شفاف مشخص کنند.
گفت و گو : پوریا حمیدی