شنبه یکم اردیبهشت ماه

آقایان! منصورخان هم پیشکسوت استقلال بود!

ظاهرا مدیرعامل باشگاه استقلال دستور داد حقوق معوقه سال 86 اعضای کمیته پیشکسوتان باشگاه محاسبه و پرداخت شود، چه خوب که در گیر و دار هزار و یک مشکلی که باشگاه بزرگی چون استقلال دارد، پیشکسوتان از یاد نرفته اند.

هرچند که اعتقاد داریم در نگاه و توجه به سپید موهای آبی پوشان باید رازها و نیازهای افراد را در نظر گرفت و دچار افراط و تفریط نشد که البته شرط اول خود اعضای ارشد کمیته پیشکسوتان هستند که هوای نیازمند ترها را داشته باشند علی ایحال اکنون که چنین شده باید از احمد سعادتمند خواست که فکری هم برای بدهی 200 میلیون تومانی به خانواده زنده یاد منصور پورحیدری هم بکند، همسر محترمه منصورخان دکتر شجاعی در جدیدترین اظهارنظرهای خود گفته بود دیگر نمی خواهم در این باره حرف بزنم چون فایده ای ندارد اما ما که فکر می کنیم سعادتمند با تجربیات و نگاه خاصی که دارد می تواند مفید فایده باشد، آقای پور حیدری حق بزرگی به گردن استقلال دارد و شاید بتوان به نوعی ایشان را پدر ثانی استقلال خواند. اعتقاد ما در قبال هزینه ها و درآمدهای چند صد میلیارد تومانی استقلال 200 میلیون حق و حقوق منصورخان قطره ای در قبال دریاست. پس لطفا اقدام کنید.

تکذیب برای چه؟

گاهی فکر می کنیم که برخی از ورزشکاران ما چگونه خام می شوند و خام عمل می کنند، نمونه اش محمد انصاری است که طی چند روز اخیر سعی کرده نوشته البرز ورزشی را در مورد انتقالش به یک تیم خارجی دروغ و غیر واقع تلقی کند و رفقایش با تیترهایی چون فیک نیوز، در جهت تخریب ما بر آمده بودند غافل از اینکه در عصر ارتباطات، هیچ خبری مخفی نمی ماند و امروز «خبر آنلاین» گزارش داده که انتقال انصاری به لیگ خارجی جدی تر شده و دو پیشنهاد خوب دارد و او نیز در مقابل این پیشنهادات چراغ سبز نشان داده است!! خب، آقای ورزشکار! می دانید صداقت چیست؟ آیا می دانید اگر قرار است خبری یا گفته ای را تکذیب کنید طبق قانون باید به مبداء و منبع خبر مراجعه کنید؟ اگر نمی دانید از مشاورین تان که استاد تخریب و بدنویسی اند بپرسید.