پنجشنبه نهم فروردین ماه

جدایی عزیز زاده از نیروی زمینی ارتش

سرپرست تیم لیگ برتری بسکتبال نزاجا از سمت خود استعفاء داد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی البرز ورزشی"، تیم بسکتبال نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از تیم های ریشه دار و قدیمی بسکتبال ایران است. در لیگ ۹۹ باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا برای هدایت تیم بسکتبال امیرحسین شاهین طبع فرزند سرمربی تیم ملی بزرگسالان یعنی مهران شاهین طبع را انتخاب کرد که در ادامه راه و در نیم فصل دوم شاهین طبع جوان برکنار و اینبار یک مربی با تجربه بنام عباس آقا کوچکی جایگزین وی شد. سربازان ارتش با دو بردی که در لیگ ۹۹ مقابل آینده سازان تهران کسب کردند سهمیه ماندن در سوپر لیگ را نگه داشتند. شاهین عزیز زاده که سرپرستی تیم را بر عهده داشت پس از پایان کار نیروی زمینی در لیگ ۹۹ از سمت خود استعفاء داد.

عزیز زاده پیرامون این استعفا در گفت وگو با خبرنگار "البرز ورزشی" اظهار داشت؛ امسال فرصتی فراهم شد تا به عنوان سرپرست در کنار تیم دوست داشتنی و محبوب نیروی زمینی باشم و از اینکه مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا این شرایط در اختیار بنده گذاشتن و به من اعتماد کردند بی نهایت ممنون و سپاسگزارم.

عزیززاده افزود؛ سعی کردم تمام توانم را در راستای انجام وظایف به کار بگیرم و امیدوارم که مسئولان باشگاه، کادرفنی سابق و فعلی از عملکرد بنده رضایت داشته باشند و در پایان از همه کسانی در طول این مدت زمان بنده را همراهی نمودند تقدیر و تشکر کنم.