چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه

مومنی: با هزار زحمت 50 درصد پولمان را گرفتیم

به نظر من لیگ باید به هر نحوی که شده به اتمام برسد و اگر اتفاقی برای کسی رخ ندهد و پروتکل های بهداشتی رعایت شود مشکلی ایجاد نخواهد شد اما اگر اتفاق ناگواری بیفتد و حتی یک نفر از این جناح به ویروس کرونا مبتلا شود، فاجعه است.

مهدی مومنی در خصوص برگزاری مجدد لیگ برتر گفت: ستاد کرونا به حتم شرایط را سنجیده و با در نظر گرفتن جوانب تصمیم به برگزاری ادامه لیگ گرفته است. شاید شرایط برای ادامه لیگ در شهرستان ها فراهم باشد اما در خوزستان و آبادان شرایط بحرانی است که این امکان وجود نخواهد داشت. شروع لیگ اگر برای سایر تیم ها مساعد باشد ولی برای تیم های خوزستانی که شهرشان در وضعیت قرمز قرار دارد بسیار خطرناک بوده و برگزاری تمرینات غیرممکن است.

وی افزود: طی این مدت که کشور درگیر مقابله با ویروس کرونا بود، بدن هایمان افت فاحشی پیدا کرده؛ اگر آمادگی قبل از انتشار ویروس کرونا را داشتیم وضعیتمان خیلی بهتر بود و چه بسا می توانستیم کسب سهمیه کنیم اما با توجه به دوری از تمرینات کار بسیار دشواری را پیش روی خود می بینیم. با شروع بازی ها زمان بسیار محدودی برای آماده سازی و تمرینات داریم.

مهاجم سابق استقلال تهران تصریح کرد: طی این مدت تمرینات انفرادی داشتیم ولی کمک خاصی به ما نکرد و تنها 20 درصد آمادگی ما را حفظ کرد. فوتبال به تمرینات گروهی اش است. به شخصه هرساله قبل از شروع فصل تمرینات انفرادی را انجام می دهم و با شروع فصل که در شرایط تیمی قرار می گرفتم، فشار تمرینات را احساس می کردم و این به منزله آن است که کارهای انفرادی کمک زیادی به ما نمی کند.

مومنی در خصوص دریافت مطالباتشان از باشگاه آبادانی گفت: در اوایل فصل و همینطور نیم فصل خبری از پول نبود اما به هر نحوی که بود 50 درصد مطالباتمان را با هزار و یک زحمت و جنجال و دردسر قبل از کرونا دریافت کردیم.

بازیکن صنعت نفت آبان در پایان خاطرنشان کرد: بهنام سراج مربی بومی ما، یکی دو سالی است که وارد حرفه مربیگری شده، باید کمک کنیم تا در این عرصه موفق شود. وی به عنوان مربی به همراه کادر فنی تمام تلاشش را می کند و امیدوارم نتایج خوبی به دست بیاوریم.

گفت و گو از: عباس اسماعیلی