شنبه یکم اردیبهشت ماه

خداحافظی ناگهانی احسانپور از دنیای کشتی

بهنام احسانپور کشتی گیر دوست داشتنی و با اخلاق بهشهری در پیامی ناگهانی خبر از کناره گیری خود از میادین قهرمانی کشتی داد.

بهنام احسانپور کشتی گیر دوست داشتنی و با اخلاق بهشهری در پیامی ناگهانی خبر از کناره گیری خود از میادین قهرمانی کشتی داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ نفر سوم جهان و قهرمان آسیا در پیامی کوتاه در صفحه مجازی اش از کشتی قهرمانی کناره گرفت.
متن این پیام بدین شرح است:
زمانی که کودکی را می‌گذراندم با هدایت های پدر عزیزم پا بر تشک مقدس کشتی گذاشتم و همه سالهایی که دوستانم به بازی های کودکانه مشغول بودند من روی تشک مشق پهلوانی و قهرمانی میکردم. سالها برایم با قهرمانی ها؛ پیروزی ها و شکست ها گذشت و هر بار که کم آوردم عشق مردمم انگیزه ای مضاعف برایم بود .
اینک و در پایان ٢٠ سال تلاش و مبارزه بر روی تشک کشتی ؛ چهار گوشه آن را بوسیده و از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم. آنچه طی این سال ها در خاطرم مانده نه زخم ها و آسیب ها ؛ نه دوری از خانواده و دوستان؛ نه کم لطفی ها و نامرادی ها که مهر و عشق شما نازنین مردم است و آنچه برایم باقی مانده جدا از لطف دوستان ؛ یاران و همراهان ؛ شرمندگی از روی کسانیست كه با شکست هایم شکسته شدند هرچند خود می‌دانم و خدایم که هرچه در توان داشتم و حتی بیشتر گذاشتم تا موجب غرور و افتخار پدر و مادر؛ مربیان و مردمم باشم. دستبوس همه عزیزانم .

فرزند کوچک ایران بهنام احسان پور

بهنام احسانپور هیچگاه فقط یک کشتی گیر نبود، بلکه نمادی بود از صبوری و استقامت مازنی ها. بارها بی مهری دید اما دم نزد و در سکوت تمرین کرد و حقش را گرفت. او که دید دیگر به المپیک نخواهد رسید، دور این رویایش را خط کشید و وداع کرد ولی هیچکس نمی تواند تاریخ کشتی ایران را بدون او روایت کند.
برای تمام دلاوری هایی که برای مازندران و به نام ایران داشتی، ممنونیم بهنام جان. خدا قوت.
امیدواریم کشتی استان آنقدر کفایت داشته باشد که از تجربیاتت در ساختن بهنام های تازه بهره گیرد.