سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

اعلام آمادگی اصفهان برای میزبانی رقابت‌های هندبال آسیا

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان آمادگی این استان را برای میزبانی مطلوب در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا - انتخابی مسابقات جهانی لهستان اعلام کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان آمادگی این استان را برای میزبانی مطلوب در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا - انتخابی مسابقات جهانی لهستان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ سید محمد طباطبایی افزود: هندبال ایران ظرفیت بالایی دارد و برخورداری از بازیکنانی که اکنون در معتبرترین لیگ‌های اروپایی توپ می‌زنند، نمادی از بزرگی این رشته محسوب می‌شود که امیدواریم میزبانی این رویداد زمینه رسیدن تیم ملی هندبال ایران به رقابت‌های جهانی را فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: آخرین میزبانی ایران در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا به چهارده سال پیش باز می‌گردد که اصفهان میزبان بود و علاوه بر آن اصفهان سابقه برگزاری میزبانی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا و رویداد‌های بین المللی هندبال را هم دارد.
اصفهان خوشبختانه اکنون نیز از سالن شش هزار نفری با برخورداری از استاندارد‌های بین المللی سود می‌برد و سالن‌های پیروزی، هفده شهریور و شهید سجادی هم امکان میزبانی و تمرینی را دارند، این تمایل هم در مجموعه مدیریتی اصفهان وجود دارد که بار دیگر میزبان رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا شود.

سید محمد طباطبایی، اصفهان را یکی از استان‌های پیشرو و پیشگام در هندبال ایران دانست و افزود: هیئت هندبال از مجموعه نیروی انسانی کارآمد و متخصص برخوردار است و به این شاخص، همراهی همیشگی استانداری، شهرداری و دیگر نهاد‌های مرتبط برای میزبانی مطلوب و در خور شأن جمهوری اسلامی ایران را باید اضافه کنیم که انگیزه میزبانی را در دیار مصفای نصف جهان افزایش داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: فدراسیون هندبال ایران در سال‌های نه چندان دور با مدیریت علیرضا رحیمی مدیر برجسته ورزش کشور زمینه ساز توسعه این رشته شد و باعث خوشحالی است که اکنون نیز این فدراسیون با اندیشه‌های علیرضا پاکدل یک مدیر جوان اداره می‌شود و با توجه به برنامه‌های این فدراسیون می‌توان به آینده هندبال کشورمان امیدوار بود.

طباطبایی افزود: اصفهان آمادگی ۱۰۰ درصد برای بهترین میزبانی از این رویداد را دارد و اعلام می‌کنیم در این زمینه شرایط میزبانی و امکانات اصفهان برای برگزاری رقابت‌های هندبال آسیا را طی نامه‌ای مکتوب به فدراسیون هندبال و وزارت ورزش و جوانان ارسال خواهیم کرد و هر تصمیمی گرفته شود، مطمئنا در راستای موفقیت هندبال کشورمان خواهد بود.