جمعه دهم فروردین ماه
نیم نگاه...

آقای عزیزی خادم، پوزش بخواهید!

مدیر باید منطقی ، پخته و آگاه باشد و پیرامون مربوط به حوزه مدیریت خود را بشناسد و بداند که وارد چه وادیی شده است.

مدیر باید منطقی ، پخته و آگاه باشد و پیرامون مربوط به حوزه مدیریت خود را بشناسد و بداند که وارد چه وادیی شده است.

 آن کس که چشم بسته گام به مسلخ می گذارد هرچقدر بر نردبان این مسوولیت بالا می رود وقتی که زمین می خورد بیشتر دچار شکستگی می شود به خصوص اگر در حوزه ای باشد که مخاطبین آن جوانان ، مردان و زنان یک کشور باشند و ورزش با خود چنین توقعاتی را در پی دارد.
 انتخاب اخیر عزیزی خادم در مورد سرپرستی تیم ملی آنقدر عجیب و ناشیانه بود که نشان داد ایشان اگر اعلم زمان هم باشد مدیریت در فوتبال را نمی داند و جا دارد هر چه زود تر به خاطر حفظ خود و شان ملی فوتبال دست به پوزش خواهی بزند و با ترمیم اشتباه خود آب رفته را به جوی باز گرداند وگرنه با این وضعیت  راه به جایی نخواهد یرد.
 اینجا بحث شخصی نیست که بخواهد برای آن توجیه داشته باشد بحث حق و اعتبار فوتبال ملی است و ما نمی توانیم آن را نادیده بگیریم در روز اول انتصاب آقای خورشیدی نوشتیم که سرپرست تیم ملی باید آنقدر موجه باشد که ستارگان بزرگ فوتبال ایران مانند سردار آزمون ، مهدی طارمی ، کریم انصاری فر، بیرانوند و... به او احترام بگذارند و از وی حرف شنوی داشته باشند حتی سرمربی تیم ملی نیز او را بالای سر خود و وزنه ای قابل احترام بشمارد،  می پذیریم که امروز نمی توانیم سرپرستی تیم ملی را به دستان بزرگ مردان رو به پیری همانند استاد مهاجرانی ، نصرالله عبداللهی و امثال آنها سپرد چرا که شاید انرژی لازمه را نداشته باشد اما از نسل ملی پوشانی که امروز به بازنشستگی رسیدند مانند دکتر محمد مومنی ، پاشا زاده ، خاک پور ، مظلومی و ... می توان  دعوت به همکاری کرد و اگر آنان نمی پذیرند باید دلایلش را پیدا کرد و دنبال گزینش بهترین ها بود. 


نویسنده: رضا اسماعیلی