پنجشنبه نهم فروردین ماه

عباسعلی: تنها هدف من کسب بهترین نتیجه در المپیک است

بانوی المپیکی کاراته ایران: بیش از هر چیزی به المپیک فکر می کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم. 

بانوی المپیکی کاراته ایران: بیش از هر چیزی به المپیک فکر می کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم. 
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته حمیده عباسعلی بانوی المپیکی کاراته کشورمان در گفت : از وقتی که کسب سهمیه المپیک کردم در صدر رنکینگ فدراسیون جهانی قرار گرفتم و با توجه به تصمیم کادر فنی در خصوص عدم حضور من در مسابقات لیگ کاراته وان استانبول و عملکرد حریفانم در این‌ مسابقه همچنان در صدر رنکینگ جهانی کاراته قرار دارم.

وی افزود: در خصوص آسیب دیدگی که حدود یک سال و یک ماه پیش رقم خورد پس از پیگیری های درمانی که انجام دادم تمریناتم را شروع کردم و در حال حاضر در اردو های تیم ملی برای مسابقات لیگ جهانی لیسبون آماده می شوم تا پس از یکسال دوری از مسابقات ضمن محک خود با توجه به آسیبی که داشتم به آمادگی ذهنی لازم نیز دست یابم.

نایب قهرمان جهان گفت: بیش از هر چیزی به المپیک فکر میکنم و در تلاشم تا با پیگیری تمریناتم، خود را برای مسابقات المپیک به اوج آمادگی برسانم تا با کمک خدا بتوانم به تنها هدف فعلی ام که کسب بهترین نتیجه در المپیک است دست یابم.

عباسعلی در پایان افزود: برای دوستانم در تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم که بتوانند دو سهمیه باقی مانده در بخش بانوان را کسب کنند تا بتوانیم با سه نماینده در بخش کومیته بانوان به عنوان نمایندگان کاراته ایران در المپیک حاضر شویم.