پنجشنبه سی ام فروردین ماه
چند برش از فوتبال ایران؛

کار بزرگ فولاد

تیم فولاد خوزستان در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا العین امارات را چهار بر صفر شکست داد تا کار با ارزش شاگردان جواد نکونام جلوه ی دلپذیری پیدا بکند.

تیم فولاد خوزستان در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا العین امارات را چهار بر صفر شکست داد تا کار با ارزش شاگردان جواد نکونام جلوه ی دلپذیری پیدا بکند.
 ضمن اینکه پرسپولیس ، استقلال و تراکتور تبریز نیز در لیگ قهرمانان بخت آزمایی می کند پرسپول در هندوستان  و استقلال در عربستان کار آسانی نخواهند داشت اما امیدوار هستیم که این دو نماینده فوتبال پایتخت و همچنین تراکتور تبریز بتواند از اعتبار فوتبال باشگاهی دفاع کند.
خطیبی این بار بعنوان مربی در لیگ قهرمانان
رسول خطیبی که سابقه بازی در تیم های جوانان امید و بزرگسالان ایران را در میادین دارد در گذشته بعنوان بازیکن با پیراهن استقلال و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد اما این چهره سرشناس آذربایجانی این بار باید از تیم محبوب شهر و استان خود به خوبی حمایت کند تا شاید نام تبریز در صحنه آسیایی بدرخشد.
12 گل مهرداد محمدی در جام ستارگان
مهرداد محمدی بازیکن تهرانی ایرانی تیم العربی قطر با زدن 12 گل در جام ستارگان این کشور جلب توجه کند او یکی از موفق ترین لژیونر های فوتبال ایران در این منطقه از آسیا است که روزنامه الوطن دوحه وی را ستوده است با این نمایش به نظر می رسد که مهرداد محمدی همچنان در قطر موندنی خواهد شد.
میزبانی لیگ قهرمانان به هند کرونا زده
علی رغم شدت شیوع کرونا در شهر های مختلف هندوستان و خطر هایی که جان آدم ها را تهدید می  کند میزبانی یک بخش در ندادن میربانی به ایران سیاسی عمل کرده و دنبال بهانه جویی بودندAFC لیگ قهرمانان به هندوستان داده شد تا ثابت شود که متاسفانه تا زمانی که افراد صاحب نفوذ در کنفدراسیون آسیا نداشته باشیم شاهد اعمال نفوذ حریفان خواهیم بود
نویسنده : حسن امامقلی