جمعه سی و یکم فروردین ماه

ویزای 4 استقلالی لحظه آخر صادر شد

ویزای 4 عضو تیم استقلال لحظه آخر صادر شد تا آنها به عربستان بروند.

کاروان تیم استقلال برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امروز با پرواز اختصاصی به عربستان می رود و امشب در جده اقامت پیدا خواهد کرد.یکی از مشکلاتی که تا امروز استقلالی ها با آن دست و پنجه نرم می کردند، صادر نشدن ویزای تعدادی از اعضای این تیم بود. تا صبح امروز ویزای بابک مرادی، متین کریم زاده و عرفان گل محمدی 3 بازیکن و دکتر سیاه پوش پزشک تیم و فرزاد مجیدی مدیراجرایی باشگاه صادر نشده بود.

از این رو مسئولان کمیته بین الملل باشگاه استقلال تلاش های زیادی انجام دادند تا ویزای این نفرات قبل از پرواز به دست شان برسد. این امر برای مرادی، کریم زاده، گل محمدی و دکتر سیاه پوش محقق شد و انها در لحظه آخر ویزای خود را دریافت کردند اما سفر فرزاد مجیدی به تاخیر افتاد.

***

فرزاد مجیدی کمک سرپرست و مدیراجرایی استقلال یکی از افرادی بود که ویزایش برای سفر به عربستان نرسیده بود. برادر سرمربی استقلال با این حال امروز به فرودگاه مهرآباد رفت تا شاید با رسیدن ویزایش به جده برود اما این مشکل حل نشد.با وجود تلاش های مسئولان بین الملل باشگاه استقلال اما ویزای فرزاد مجیدی به دست آنها نرسید تا مدیراجرایی آبی پوشان از سفر به عربستان بازبماند.مسئولان استقلال طی روز های آینده ویزای مجیدی را دریافت خواهند کرد تا کمک سرپرست و مدیراجرایی استقلالی ها نیز بتواند با تاخیر به اردوی تیمش اضافه شود و کارش را دنبال کند.