جمعه سی و یکم فروردین ماه
امیدوارم در المپیک هم پرچم کشتی بالا باشد

طلایی: ۲ ماه سکوت کردم، اما یکسری ها مدام شیطنت می کنند

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد که قصد رسانه‌ای کردن اختلافاتش با استقلال را نداشته اما حالا که آنها بحث جریمه را رسانه‌ای کرده‌اند، من هم موضوع را تا پایان پیگیری می‌کنم محمد طلایی در مورد کامل شدن سهمیه‌های کشتی آزاد در مسابقات گزینشی آلماتی اظهار داشت: فقط می‌شود این اتفاق خوب را تبریک گفت. همه خیلی خوشحال شدیم. ان شاءالله که در المپیک هم پرچم کشتی بالا باشد. وی در مورد شانس مدال کشتی آزاد در بازی‌های المپیک تصریح کرد: به نظر من بچه‌های کشتی ما همیشه مدعی هستند و در حالت کلی می‌شود

 

طلایی در مورد اینکه آیا نگاه مسئولین به کشتی المپیکی هست یا نه، ادامه داد: نگاه به کشتی از قدیم همینطور بوده، همیشه هم بچه‌های کشتی این را گفتند و مسئولان نشنیدند.

مربی تیم استقلال در لیگ فصل گذشته در مورد اینکه آیا اختلاف شان با این باشگاه برطرف شده است یا نه، خاطرنشان کرد: آخرین سری که پیگیری کردم، گفتند هنوز کمیته انضباطی رای نداده است. من سر این حرکت‌شان ناراحت بودم که چه لزومی داشت جریمه‌ها را رسانه‌ای کنند، ما که حرفی نزده بودیم. چیزی که آن موقع مطرح بود، قرار شد کار دسته جمعی باشد، موقعی که کار پیاده شد دیدیم کار تک روی است. برای اینکه مشکلی پیش نیاید و با توجه به اینکه در آن تیم بزرگترهایی چون بهروز یاری، محمود اسماعیل پور و هاشم حبیبی بودند، سکوت کردم و دو ماه تمام حرفی نزدم ولی شیطنت کردند.

طلایی افزود: بعد که گفتند فلانی را جریمه کردیم و موضوع هم رسانه‌ای شد، دیگر باید مشخص شود که حق با چه کسی است و باید با ادله حرف زد. صحبت این است که ادب و احترام بزرگتری باید رعایت شود، هر چه مدال بیشتری می‌گیرید باید تواضع بیشتری داشته باشید. نظر من این بود که کشتی بگیرند چون هیچ کدام از ما حق نداریم به کشتی لطمه وارد کنیم، مشکلی هم هست در اتاق دربسته بین خودمان حل شود اما حالا که رسانه‌ای‌اش کرده‌اند، من هم صددرصد تا پایان موضوع را پیگیری می‌کنم.
[۱۲:۰۴, ۱۴۰۰/۱/۲۷] Hamed 22: سلام. بله حتماً...
[۱۲:۲۹, ۱۴۰۰/۱/۲۷] dabag h: قهرمان اسبق تیم ملی به کما رفت
فریدون قنبری قهرمان اسبق تیم ملی کشتی آزاد به علت ناراحتی کیسه صفرا که در بیمارستان بستری شده بود روز گذشته به علت التهاب لوزالمعده  تحت عمل جراحی گرفت که متاسفانه به کما رفت
این کشتی گیر کرمانشاهی اکنون در یکی از بیمارستان های کرمانشاه در بخش مراقبت های ویژه به کمک دستگاه اکسیژن نفس می کشد.
خبرگزاری البرز ورزشی برای بهبودی و شفاء این قهرمان را دارد..انشاالله با دعای خیر تمامی مردم ورزش دوست ایران در این روز های پر فیض ماه مبارک دوباره احیا شود.