جمعه هفتم اردیبهشت ماه
اتفاقی عجیب در کشتی

احمدی : مارا تو جاده رها کردند

خبری به دستمان رسید که از شنیدن آن بسیار متعجب شدیم. فیلمی از کشتی گیران تیم استان کردستان به دستمان رسید که از دیدنش خیلی ناراحت شدیم.

ماهان احمدی کشتی گیر کردستان که از طرف هیات استان با تیم استان کردستان به مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوان  تهران شده بودند به خبرنگار البرز ورزشی گفت: بعد به پایان رسیدن مسابقات سرپرست تیم تمامی نفرات را صدا کرد که سوار مینی بوس شوید و می خواهیم حرکت کنم ما هم همگی سوار شدیم ساعت ۹ شب بود تازه رسیده بودیم به شهر قروه به یکباره سرپرست تیم به راننده گفت: وسط جاده بایستید راننده هم خوردرو را نگه داشت. سرپرست یکی از هم تیمی های من را صدا کرد پایین و به وی گفت که آقای خیرآبادی رئیس هیات استان گفته باید شما ۳ نفر از ماشین پیاده شوید.
گفتیم چرا مگر ما چکار کردیم که باید این وقت شب آنهم وسط بیابان رها شویم که سرپرست در جواب ما گفت: من کاری برای شما نمی توانم بکنم چون ایشان از من خواسته که را پیاده کنم. باز گفتیم ایرادی ندارد. لااقل ما را تا نزدیکی ترمینال سنندج ببرید،آنجا ما پیاده شویم چون هیچ کدام از ما پول همراه خودمان نداریم، ولی متاسفانه باز هم قبول نکرد و جناب سرپرست ما را وسط جاده رها کرد.
ما هم زنگ زدیم به مربی خودمان کل ماجرا را توضیح دادیم که با ما این رفتار را کردندکه مربی هم گفت از خودتان یک فیلم بگیرید  تا همه مردم بدانند که رئیس هیات استان با شما سه نفر چکار کرده! ما هم فیلم گرفتیم.
بعد منتظر شدیم تا یک ماشین پراید وایستاد گفتیم ما پولی همراه نداریم این موبایل من نزد شما باشد تا رسیدیم درب منزل من پول می گیرم کرایه شما را پرداخت می کنم.
اون راننده هم قبول کرد تا ما به منزل خودمان رسیدیم.

منتظر شنیدن پاسخ خیرآبادی رییس هیات کشتی کردستان هستیم و قضاوت در این خصوص را به مردم واگذار می کنیم.

 

احمد دباغ