جمعه دهم فروردین ماه

حدادی: حضورم در جام الماس به نظر مربی‌ام بستگی دارد

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: مسئولان با برگزاری مسابقات در تهران، تنها به دنبال این هستند که کار خودشان را راحت‌تر کنند.

احسان حدادی درخصوص روند تمریناتش برای حضور در بازی‌های المپیک اظهار داشت: در حال حاضر فشار تمریناتم بسیار زیاد است و زیر نظر مربی تمریناتم را به صورت منظم و با جدیت انجام می‌دهم. ان‌شالله هر زمان که به مرز ۶۵ متر برسم در مسابقات شرکت خواهم کرد. متاسفانه بخاطر محدودیت‌های کرونایی و از طرفی دیگر به دلیل جراحی که داشتم، کمی از زمانبندی تمریناتم عقب ماندم که البته این امر کاملاً طبیعی بود، چراکه در سال قبل از المپیک و پس از جراحی که داشتم، دوست نداشتم دوباره دچار مصدومیت شوم.

نایب قهرمان المپیک لندن درباره احتمال حضورش در جام الماس و شناختش از رقبا خاطرنشان کرد: شرکت در مسابقات دایاموند بستگی به نظر مربی‌ام دارد. همچنین از فدراسیون دوومیدانی بخاطر مهیا کردن شرایط حضورم در آمریکا برای پیگیری تمریناتم، کمال تشکر را دارم. بخاطر محدودیت‌های کرونایی حریفان اصلی‌ام هم در مسابقات خاصی شرکت نکرده‌اند و آن‌ها همانند من بیشتر زمانشان را صرف تمرین کرده‌اند.

پرتابگر دیسک ایران افزود: تمام تلاشم این است که بهترین عملکردم را در المیپک به نمایش بگذارم تا بهترین نتیجه را برای کشورم کسب کنم. خوشبختانه فدراسیون تمام مطالبات مربی‌ام را پرداخت کرده است و مشکلی در این خصوص نبوده است.

وی با اظهار رضایت از برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی در مشهد، تصریح کرد: باید از فدراسیون بخاطر برگزاری رقابت‌ها در مشهد و در شهری به جز تهران تشکر کنم. نباید تمامی رقابت‌ها در تهران برگزار شود، زیرا این امر باعث کم انگیزگی شهرستان‌ها می‌شود. برگزاری تمام رقابت‌های مهم در یک شهر حتی از نظر ورزشی نیز، حرفه‌ای نیست.

حدادی در پایان گفت: به نظرم مسئولان با برگزاری مسابقات در تهران، تنها به دنبال این هستند که کار خودشان را راحت‌تر کنند. برگزاری تورنمنت‌ها و جایزه بزرگ‌ها در شهر‌های مختلف باعث جذب علاقه جوانان مستعد و افزایش انگیزه ورزشکاران شهرستانی می‌شود.‌ ای کاش پس از مسابقات بین‌المللی مشهد، در خراسان شمالی و جنوبی هم یک دوره مسابقات برگزار می‌شد و سپس ورزشکاران به تهران برمی‌گشتند.