پنجشنبه سی ام فروردین ماه

داورزنی با مربیگری خزانی در افغانستان موافقت کرد

چندی پیش تیم والیبال مهاجران افغان مقیم ایران در تورنمنت قهرمان کشور افغانستان شرکت کردند و با کسب قهرمانی و ارایه بازی های خوب توجه محافل والیبال کشور دوست ما را جلب کردند تا جایی که رییس فدراسیون افغانستان درخواست کرد تا نسرین خزانی مربی ایرانی سمت سرمربیگری تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.

فدراسیون والیبال ایران نیز این درخواست را پذیرفت و به زودی نسرین خزانی به همراه مهسا آراسته جهت هدایت نخستین تیم ملی والیبال افغانستان در مسابقات منطقه ای آسیا راهی کابل شدند. به هر روی مراسم تقدیر از نسرین خزانی و مهسا آراسته کادر ایرانی تیم مهاجران افغان مقیم ایران با حضور دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، دکتر فریبا محمدیان نایب‌رئیس بانوان، مهناز شاددل مشاور امور بانوان و وحید مرادی مشاور عالی فدراسیون در دفتر ریاست فدراسیون برگزار شد و در این مراسم دکتر داورزنی با اهدای لوح تقدیر به مربیان ایرانی حاضر در کادر فنی تیم مهاجران افغان مقیم ایران، از عملکرد آن‌ها قدردانی کرد.
مسابقات والیبال بانوان افغانستان از تاریخ هفتم تا سیزدهم فروردین سال جاری برگزار شد و طی این رقابت‌ها تیم مهاجران افغان مقیم ایران با کسب پیروزی مقابل تیم هرات در دیدار نهایی، عنوان قهرمانی افغانستان را به دست آورد.

تیم مهاجران افغان مقیم ایران درحالی موفق شد در بین 10 تیم حاضر در رقابت‌ها، روی سکوی نخست مسابقات بایستد که هدایت این تیم را نسرین خزانی و مهسا آراسته مربیان ایرانی بر عهده داشتند.

به همین منظور مراسم تقدیر از نسرین خزانی و مهسا آراسته امروز با حضور دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، دکتر فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، مهناز شاددل مشاور امور بانوان و وحید مرادی مشاور عالی فدراسیون در فدراسیون برگزار شد و دکتر داورزنی با اهدای لوح تقدیر به مربیان ایرانی حاضر در کادر فنی تیم مهاجران افغان مقیم ایران، از عملکرد آن‌ها قدردانی کرد. خزانی در گفت و گو با البرز ورزشی اظهار داشت: دکتر داورزنی قول پاداش نقدی را هم به کادر فنی داد و با حضور من به عنوان سرمربی در کشور افغانستان موافقت کرد.