پنجشنبه نهم فروردین ماه

گل محمدی: جنگجویانی خستگی ناپذیر هستیم

یحیی‌ گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از برتری ۳ بر یک تیمش مقابل الریان قطر اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در نیمه اول به دو گل برسیم اما دریافت گل، کار را برای ما سخت کرد. در ادامه سعی کردیم این گل را جبران کنیم ولی بازی متعادل بود.

وی با اشاره به اتفاقات نیمه دوم این دیدار گفت: بیشتر اتفاقات در نیمه دوم رقم خورد که فکر می‌کنم بازی را در آن خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم خیلی سریع دو گل بزنیم. با ذهنیت پیروزی وارد زمین شدیم و اعتماد به نفس خوبی داشتیم. بعد از دریافت گل اعتماد به نفس خودمان را از دست ندادیم و از نظر ذهنی خودمان را آماده کردیم تا در نیمه دوم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به کار گروهی شاگردانش برای زدن گل سوم گفت: این گل حاصل کار تیمی از سوی بازیکنان ما بود. از همه آن‌ها تشکر می‌کنم چرا که تسلیم نشدند و تا آخرین لحظه مبارزه کردند. حتی دنبال گل چهارم بودیم. بازیکنانم با ذهنیت برنده، وارد مسابقه شده بودند و زحمت زیادی برای کسب این سه امتیاز کشیدند. این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنیم و ان‌شاءالله این روند را ادامه دهیم.

او در واکنش به این سوال که تیمش نه تنها مدعی صعود از گروه بلکه مدعی فتح جام است، اظهار کرد: فکر می‌کنم ما یک تیم خوب و دارای ذهنیت خوب هستیم. ما یک تیم جنگجو هستیم و تا آخرین لحظه تسلیم نمی‌شویم. به خاطر هواداران انگیزه زیادی داریم. بخش زیادی از انگیزه ما به این باز می‌گردد که هواداران شاد و خوشحال باشند. پارسال عملکرد خوبی داشتیم. البته در این چند سال گذشته پرسپولیس عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: امسال هم خدا را شکر، خوب شروع کرده‌ایم ولی همه تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف هزینه‌های زیادی کردند و دنبال قهرمانی آسیا هستیم. ما هم شانه به شانه آن‌ها حرکت می‌کنیم و می‌توانیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم. با این حال خیلی از شرایط باید مهیا شود. باید مشکلات برطرف و امکانات فراهم گردد تا این اتفاق روی بدهد.